Haku
Viitteet 1-10 / 16
Strateginen markkinointisuunnitelma ja ohjeet brändin rakentamiseen : case Show Devils Promotions Oy
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, kuinka lisätä Show Devils Promotions Oy:n näkyvyyttä ja tunnettuutta Lappeenrannan alueella sekä digitaalisessa toimintaympäristössä koko Suomen laajuisesti. Lisäksi selvitettiin, ...
Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja ...
Lanka nimeltä Pirkka : keinoja "Lankojen aatelin" arvonpalautukseen
(2021)
2000-lukua on kutsuttu neulonnan uudeksi tulemiseksi. Viimeistään maailmanlaajuinen CO-VID19-pandemia vuonna 2020 sai puikot kilisemään ahkerasti, mutta yksi vanhimmista suomalaisista neulelangoista, Pirkka-lanka, on jäänyt ...
Brändi-identiteetin kirkastaminen B2B-yritykselle
(2021)
Vahva brändi-identiteetti koostetaan mielleyhtymistä, joita brändi-identiteetin rakentaja haluaa ylläpitää. Liiketoimintastrategia kumuloituu tavoitemielikuvaksi ja brändistrategiaksi, jota toteutetaan käytännössä ...
Liiketoiminnan kehitysprojekti, verkkoluennot brändin tukena ja osana markkinointia
(2021)
Brändi tulee mielikuvasta, joka asiakkailla on yrityksen tuotteista ja palveluista ja brändin avulla yritys erottuu kilpailijoista. Brändi liitetään usein visuaalisiin elementteihin, joita siitä nähdään, kuten logo. ...
Brändin arvot visuaalisessa identiteetissä : case: Valmennnus Gongi
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, vastaako Valmennus Gongin brändi-imago tavoiteltua mielikuvaa. Työssä keskityttiin tutkimaanerityisesti visuaalista ilmettä. Yritys on hiljattain kirkastanut brändin ydintä, mutta ...
Brändin kasvattamisen ohjeet ja sisältömarkkinointisuunnitelma : case: Feissi Sales Group
(2021)
Tässä opinnäytetyössä oli tarkoitus selvittää, millä keinoin toimeksiantoyritys voi kasvattaa brändiänsä ja erottua kilpailijoistaan koko Suomen laajuisesti. Lisäksi laadimme sille sisältömarkkinointisuunnitelman, jonka ...
Brändi-ilmeen uudistus ja ohjeistus Lahden seudun Ympäristöviikolle
(2022)
Opinnäytetyön on brändi-ilmeen uudistus ja ohjeistus Lahden seudun Ympäristöviikolle. Brändi-ilmeen uudistus koettiin tarpeelliseksi, koska samat kuvitukset ja logo ovat kiertäneet toimeksiantajan viestinnässä jo vuosia. ...
Brändikäsikirja yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimintaa ohjaava brändikäsikirja pienelle, uudelle yritykselle. Brändikäsikirja toimii vahvana pohjana vasta-alkaneelle yritykselle ja sen avulla voidaan jatkaa brändin menestyksekästä ...
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun brändin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun brändin tutkimus, sen kehitys ja uuden brändiohjeiston luominen korkeakoulun käyttöön ja sen toimeksiantajana toimi Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Xamk, ...