Haku
Viitteet 1-10 / 35
Uuden artistin markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa uuden artistin sosiaalisen median käyttäytymistä ja kehittää sitä ammattimaisempaan suuntaan. Työssä tutkittiin uuden artistin tuottamaa sosiaalisen median ...
Brändi ja tarinallistaminen osana kulttuurikohteen markkinointia: Case Urajärven kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia keinoja pienen kulttuurikohteen tunnettuuden kehittämiseen ja markkinointiin brändin kehittämisen sekä tarinallistamisen avulla. Case yritykseksi valikoitui Asikkalassa sijaitseva Urajärven ...
Brändin tunnettuuden kehittäminen sosiaalisen median avulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten sosiaalinen media vaikuttaa brändin tunnettuuteen. Lisäksi haluttiin selvittää mitkä toimet sosiaalisessa mediassa koetaan tehokkaimmiksi brändin tunnettuuden lisäämisen ...
Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja ...
Sosiaalisen median kanavakohtaiset suunnittelun ja sisällöntuotannon keinot osana brändin kirkastamista : case: Coppa eatery ja Amarillo Lahti
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaisilla kanavakohtaisilla suunnitellun ja sisältömarkkinoinnin keinoilla ravintoloiden brändiä voidaan kirkastaa sosiaalisessa mediassa. Lisäksi haluttiin selvittää, millainen on ...
Brändiaktivismin toteutus vaatealan yrityksissä
(2021)
Opinnäytetyö on kirjallisuuskatsaus brändiaktivismista, joka keskittyy vaate- sekä tekstiilialan yritysten kannanottoihin sekä kuluttajien reaktioihin. Tavoiteena on löytää toimivia tapoja yrityksille harjoittaa brändiaktivismia, ...
Markkinointisuunnitelma : case: Miss Suomi-organisaatio
(2021)
Opinnäytetyönä toteutettiin markkinointisuunnitelma Miss Suomi –organisaatiolle ja sen pääpaino keskittyi organisaation Miss Suomi -kilpailun markkinointiin. Markkinointisuun- nitelman tavoitteena oli lisätä ...
Brändin rakentaminen ja viestintä digitaalisissa kanavissa ja tekoälyn mahdollisuudet
(2023)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää tekoälyn mahdollisuuksia brändin rakentamisessa ja viestinnässä digitaalisissa kanavissa. Tutkimuskysymykset olivat, miten brändin rakentamisessa ja viestinnässä digitaalisissa ...
Sisältöstrategia korkeakouluviestinnässä : LAB-ammattikorkeakoulun viestinnän sisältöstrategia
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella LAB-ammattikorkeakoululle viestinnän sisältöstrategia ja toteuttaa projektin ensimmäinen vaihe. Viestinnän sisältöstrategian tarkoitus on tukea viestintätiimin työn kehittämistä ...
Markkinointisuunnitelma Yritys X
(2023)
Opinnäytetyö on markkinointisuunnitelma Yritys X:lle. Yritys X on pieni rakennusalan yritys, joka toimii kaakkois-Suomen alueella. Yritys X:n tavoite on kasvaa suuremmaksi toimijaksi omalla toimialallaan. Markkinointisuunnitelman ...