Haku
Viitteet 1-10 / 30
Pandemiatilanteen vaikutukset suomalaisten yritysten digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on COVID-19-pandemian vaikutukset merkittävien suomalaisten yritysten digitaaliseen markkinointiin sekä uusien työkalujen ja käyttäytymismallien pohtiminen yrityksiä varten seuraaviin vastaavanlaisiin ...
Mainosvideoiden tuottaminen : Markkinointivideoiden kuvaaminen ja editointi
(2020)
Opinnäytetyön päätavoitteena on tutkia ja jakaa osiin eri videotuotannon työvaiheita ja ymmärtää tiettyjen pienempien osien suurempi merkitys lopputuloksen kannalta.
Opinnäytetyön ensimmäisessä osassa käydään läpi ...
Digitaalinen markkinointiviestinnän suunnitelma : case BluePlan Oy
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä BluePlan Oy:n kanssa. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena ja sen tarkoitus on luoda digitaalinen markkinointiviestinnän suunnitelman. BluePlan Oy on koneturvallisuuteen erikoistunut ...
Siipiweikot Iso Omena -ravintola : animaatio ja kuvamateriaali markkinointimateriaalina
(2021)
Opinnäytetyöni perustuu yrityksen sosiaalisen median markkinointiin. Tuotan mainosvideon ja kuvagallerian. Käyn läpi tuotanto vaiheita ja käyttämiäni työkalujen keinoja.
Sosiaalisen median rooli uusasiakashankinnassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sosiaalisen median roolia uusasiakashankinnassa ja sitä, millainen tämä rooli käytännössä on. Työssä pääpaino on kuluttajien näkökulmassa ja heidän kokemuksissaan koskien mainontaa ...
Markkinoinnin vuosisuunnittelu: Case Säiliöhepo Oy & Ruutupuu Oy
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimeksiantajayrityksille konkreettisia markkinointitoimia sisältävä markkinoinnin vuosikello. Opinnäytetyö laadittiin case-tutkimuksena Säiliöhepo Oy:lle ja Ruutupuu Oy:lle. ...
AB-testaus pk-yrityksen markkinoinnissa : case: Lahti Padel Areena Oy
(2023)
Työ oli toiminnallinen ja sitä varten tehtiin A/B-testi Lahti Padel Areenalle. Lahti Padel Areena tarvitsi osaamista markkinoinnin tukemista varten. A/B-testi toteutettiin Meta Business Suite:n avulla, joka sisältää valmiit ...
Brändin rakentaminen ja viestintä digitaalisissa kanavissa ja tekoälyn mahdollisuudet
(2023)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää tekoälyn mahdollisuuksia brändin rakentamisessa ja viestinnässä digitaalisissa kanavissa. Tutkimuskysymykset olivat, miten brändin rakentamisessa ja viestinnässä digitaalisissa ...
Markkinointisuunnitelma Yritys X
(2023)
Opinnäytetyö on markkinointisuunnitelma Yritys X:lle. Yritys X on pieni rakennusalan yritys, joka toimii kaakkois-Suomen alueella. Yritys X:n tavoite on kasvaa suuremmaksi toimijaksi omalla toimialallaan. Markkinointisuunnitelman ...
Verkkokaupan sisällöntuotto Magento-julkaisualustalla : case: TMT. Malinen Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä toimeksiantajalle sisältö uuteen verkkokauppaan. Tavoitteena oli myös verrata vanhaa ja uutta verkkokauppaa sisällöltä sekä julkaisualustojen kannalta. Teoriaosuudessa perehdytään siihen, ...