Haku
Viitteet 1-10 / 63
Ohjeistus vaateliikkeelle sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luomiseen : case: Airport Retail Group
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa varten toimeksiantajayritykselle eli Airport Retail Groupille. Suunnitelman luomiseksi opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa ...
Markkinointisuunnitelma Latchback Gamesille
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona pelistudio Latchback Gamesille. Työn tavoitteena oli luoda selkeä ja helposti seurattava markkinointisuunnitelma. Työ sisältää teoria osuuden ja empiiriosuuden. Teoriaosuudessa käsitellään ...
Brändi ja tarinallistaminen osana kulttuurikohteen markkinointia: Case Urajärven kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia keinoja pienen kulttuurikohteen tunnettuuden kehittämiseen ja markkinointiin brändin kehittämisen sekä tarinallistamisen avulla. Case yritykseksi valikoitui Asikkalassa sijaitseva Urajärven ...
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Markkinoinnin vuosikello Zäpp Oy:lle
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa luodaan pienelle suomalaiselle kulunvalvontaan ja -hallintaan erikoistuneelle teknologia-alan yritykselle markkinoinnin vuosikello. Vuosikellon avulla yritykselle ...
Kausikorttien ostajatyypit : Case : FC Lahti
(2020)
Opinnäytetyö oli toteutettu FC Lahdelle. Opinnäytteen tavoitteena oli tutkia FC Lahden kausikorttiasiakkaita sekä heidän ostokäyttäytymistään. Työssä selvitettiin, mitkä eri tekijät vaikuttavat kausikorttien ostamiseen ja ...
Markkinointistrategia EKLU Ry:lle
(2020)
Opinnäytetyössä luotiin markkinointistrategia Etelä-Karjalan Liikunta ja Urheilu Ry:lle eli EKLU:lle. EKLU on maakunnallinen hyvinvoinnin ja liikuntakasvatuksen toimija, jolla on pitkät perinteet urheilutapahtumien, ...
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma : Case: LähiTapiola Vellamon LemmikkiHelppi
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli toiminnallisen markkinointiviestintäsuunnitelman kehittäminen toimeksiantajayritys LähiTapiola Vellamon LemmikkiHelppiin liittyen. Tavoitteena oli kehittää jo olemassa olevaa markkinointiviestintää, ...
Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja ...