Haku
Viitteet 1-10 / 11
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Insinööripalveluita tarjoavan yrityksen myyntistrategian toimivuus asiakasarvonluonnissa : Case Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten case-yrityksen myyntistrategia vertautuu asiakasarvonluontiin ja vaikuttaa tätä kautta asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Lisäksi haluttiin selvittää, mitä elementtejä asiakkaat ...
Scandic Kouvolan ravintola Bistron lisämyynti vastaanotossa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää hotelli Scandic Kouvolan ravintola Bistron lisämyyntiä vastaanottotyössä. Tutkimuksen tarkoituksena oli kerätä tietoa vastaanotossa tapahtuvasta lisämyynnistä, asiakkaiden ostopolusta ...
SaaS-yrityksen tuotteistamisen ja hinnoittelun kehittäminen
(2023)
Kehittämishankkeen kohdeorganisaatio on suomalainen mielen hyvinvointitoimialan SaaS-yritys, jonka haasteena on ollut tuotteistaminen ja hinnoittelu. Kehittämishankkeessa tutkittiin SaaS-yrityksen tuotteistamisen ja ...
Keskioston kehittäminen päivittäistavarakaupassa
(2020)
Tutkimuksellisen kehittämishankkeen tarkoituksena oli selvittää, miten yritys X:n keskiostoa voidaan kehittää. Kehittämishanke käsitteli organisaation keskiostoksen kasvuun vaikuttavia tekijöitä. Kehittämishankkeen ...
Teollisuuden työstökoneiden IoT-järjestelmän myyntiprosessin ja palvelukonseptin kehittäminen maahantuojan roolissa
(2022)
Työssä etsittiin keinoja Penope Oy:n edustaman Biesse-työstökonemerkin Sophia IoT-järjestelmän myyntiprosessin ja palvelukonseptin kehittämiseen.
Teoriaosuudessa tarkasteltiin digitalisaatiota sekä IoT:ta (Internet of ...
Myyntiprosessin luominen vientimarkkinoille : case Finn Recycling Oy
(2022)
Tällä tutkimuksella kehitettiin myyntiprosessi Finn Recycling Oy:n vientimyynnin tarpeisiin. Finn Recycling Oy on kehittänyt innovatiivisen, modulaarisen teollisuushiekkojen uudistamis- ja kierrätyslaitteiston, jonka ...
Vaikuttamisen keinot myynnissä ja asiakkaiden päätöksentekoon vaikuttaminen B-C- myynnissä erikoiskaupan toimialalla : myyjien ja asiakkaiden näkemysten kohtaaminen
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää ja paneutua siihen, millaisia keinoja myynnissä käytetään ja kuinka asiakkaan päätöksentekoon pyritään vaikuttamaan B-C-myynnissä erikoiskaupan toimialalla. Opinnäytetyössä myös ...
COVID-19-pandemian vaikutukset KerhisGym-kuntosalin myyntiin ja markkinointiin
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli osoittaa, millaisia vaikutuksia COVID-19-pandemialla oli KerhisGym-kuntosalin myyntiin ja markkinointiin. Opinnäytetyössä esitettiin, kuinka yritys voidaan uudelleenbrändätä kriisitilanteessa ...
Sosiaalinen media työkaluna automyyjän työssä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli saada näkemys, millaista on moderni myynti ja miten digitaalisuus on muuttanut automyyjän työtä. Tutkimus keskittyi autoalaan ja siellä toimiviin työntekijöihin. Tutkimuksen tavoitteena oli ...