Haku
Viitteet 1-10 / 82
Ohjeistus vaateliikkeelle sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luomiseen : case: Airport Retail Group
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa varten toimeksiantajayritykselle eli Airport Retail Groupille. Suunnitelman luomiseksi opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa ...
Uuden artistin markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa uuden artistin sosiaalisen median käyttäytymistä ja kehittää sitä ammattimaisempaan suuntaan. Työssä tutkittiin uuden artistin tuottamaa sosiaalisen median ...
Markkinointisuunnitelma Latchback Gamesille
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona pelistudio Latchback Gamesille. Työn tavoitteena oli luoda selkeä ja helposti seurattava markkinointisuunnitelma. Työ sisältää teoria osuuden ja empiiriosuuden. Teoriaosuudessa käsitellään ...
Brändi ja tarinallistaminen osana kulttuurikohteen markkinointia: Case Urajärven kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia keinoja pienen kulttuurikohteen tunnettuuden kehittämiseen ja markkinointiin brändin kehittämisen sekä tarinallistamisen avulla. Case yritykseksi valikoitui Asikkalassa sijaitseva Urajärven ...
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Kausikorttien ostajatyypit : Case : FC Lahti
(2020)
Opinnäytetyö oli toteutettu FC Lahdelle. Opinnäytteen tavoitteena oli tutkia FC Lahden kausikorttiasiakkaita sekä heidän ostokäyttäytymistään. Työssä selvitettiin, mitkä eri tekijät vaikuttavat kausikorttien ostamiseen ja ...
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Markkinointisuunnitelma verkkomyynnin kasvattamisen tukena : Case: Koruliike Romeo&Julian verkkokauppa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma vuosikellon muodossa asiakasyritys Koruliike Romeo&Julialle lokakuu 2020 ja joulukuu 2021 väliselle ajalle. Asiakasyrityksen tavoitteena on kasvattaa verkkokaupan ...
Verkkosivujen sisällön ja rakenteen uudistaminen : Case Riku’s Motor World
(2020)
Opinnäytetyöni aiheena ja tavoitteena ovat asiakaslähtöiset verkkosivut ja niiden rakenteen suunnittelu. Toimeksiantaja tarvitsi kattobrändin verkkosivuilleen loogisen ja käyttäjälähtöisen rakennesuunnitelman, jotta ...
Brändin tunnettuuden kehittäminen sosiaalisen median avulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten sosiaalinen media vaikuttaa brändin tunnettuuteen. Lisäksi haluttiin selvittää mitkä toimet sosiaalisessa mediassa koetaan tehokkaimmiksi brändin tunnettuuden lisäämisen ...