Haku
Viitteet 1-10 / 43
Ohjeistus vaateliikkeelle sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luomiseen : case: Airport Retail Group
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa varten toimeksiantajayritykselle eli Airport Retail Groupille. Suunnitelman luomiseksi opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa ...
Uuden artistin markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa uuden artistin sosiaalisen median käyttäytymistä ja kehittää sitä ammattimaisempaan suuntaan. Työssä tutkittiin uuden artistin tuottamaa sosiaalisen median ...
Markkinointisuunnitelma Latchback Gamesille
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona pelistudio Latchback Gamesille. Työn tavoitteena oli luoda selkeä ja helposti seurattava markkinointisuunnitelma. Työ sisältää teoria osuuden ja empiiriosuuden. Teoriaosuudessa käsitellään ...
Koira ravintolan tai kahvilan tiloissa - riski vai vetovoimatekijä? : Päijäthämäläisten yrittäjien suhtautuminen koiraystävällisyyteen
(2021)
Opinnäytetyö tutki Päijät-Hämeen ravintola- ja kahvilayrittäjien suhtautumista koiran kanssa vieraileviin asiakkaisiin. Tavoitteena oli myös selvittää millaisia riskejä ja positiivisia vaikutuksia koiraystävällisen palvelun ...
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Markkinoinnin vuosikello Zäpp Oy:lle
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa luodaan pienelle suomalaiselle kulunvalvontaan ja -hallintaan erikoistuneelle teknologia-alan yritykselle markkinoinnin vuosikello. Vuosikellon avulla yritykselle ...
Kansainvälistyvän verkkokaupan strategia : case Made in Finland Shop
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä on TJ Nordström Oy. TJ Nordström Oy harjoittaa liiketoimintaansa Made in Finland Shop -verkkokaupalla, joka on tämän opinnäytetyön tarkempi toimeksiantajayritys. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Brändin tunnettuuden kehittäminen sosiaalisen median avulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten sosiaalinen media vaikuttaa brändin tunnettuuteen. Lisäksi haluttiin selvittää mitkä toimet sosiaalisessa mediassa koetaan tehokkaimmiksi brändin tunnettuuden lisäämisen ...
Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja ...
Sosiaalisen median kanavakohtaiset suunnittelun ja sisällöntuotannon keinot osana brändin kirkastamista : case: Coppa eatery ja Amarillo Lahti
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaisilla kanavakohtaisilla suunnitellun ja sisältömarkkinoinnin keinoilla ravintoloiden brändiä voidaan kirkastaa sosiaalisessa mediassa. Lisäksi haluttiin selvittää, millainen on ...