Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 52
Lunta Tupaan -tapahtuman markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2022)
Projektiluontoisesti alkanut toiminnallinen opinnäytetyö antaa retrospektrisen ja kronologisen kuvauksen paikallisen urheiluseuran tapahtuman markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta. Opinnäytetyössä käsiteltiin ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma Opiston Kunkulle
(2022)
Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimiva ja käytännöllinen digitaalinen markkinointisuunnitelma hotelli-ravintola Opiston Kunkulle. Opiston Kunkku on vuonna 2019 perustettu ...
Markkinointisuunnitelma : case: HB Promotion
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajalle markkinointisuunnitelma, markkinoinnin vuosikalenteri sekä viikkotasoinen somekalenteri. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi HB Promotion. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Brändin arvot visuaalisessa identiteetissä : case: Valmennnus Gongi
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, vastaako Valmennus Gongin brändi-imago tavoiteltua mielikuvaa. Työssä keskityttiin tutkimaanerityisesti visuaalista ilmettä. Yritys on hiljattain kirkastanut brändin ydintä, mutta ...
Markkinoinnin suunnittelu digitaaliselle käsityöyritykselle : case KOLM3 Company
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimeksiantajayritykselle markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyö laadittiin case-tutkimuksena KOLM3 Company Oy:lle.
Opinnäytetyö koostuu teoriaosuudesta ja toiminnallisesta ...
Myyntitunnelin kehittämissuunnitelma opiskelijakunta KOElle
(2022)
Opinnäytetyön aihe syntyi tutkijan ollessa toimeksiantajayhdistyksessä luottamustoimijana. Pandemian tuomien rajoitteiden takia opiskelijakuntien jäsenmäärä kehitys on laskussa.
Opinnäytetyön tavoite on luoda myyntitunnelin ...
Harhaanjohtavan viherpesumarkkinoinnin vaikutus pikamuodin kulutukseen
(2022)
Pikamuotikonsepti on yleistynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana räjähdysmäisesti. Tekstiili- ja vaateteollisuus on globaalisti yksi suurimmista päästöjen aiheuttajista. Viimeisen 15 vuoden aikana vaatteiden tuotanto on ...
Eläintuotteiden kulutukseen vaikuttaminen kuvituksen keinoin : kampanjamateriaalin suunnittelu Oikeutta eläimille -järjestön kalastuksen vastaiseen kampanjaan
(2022)
Opinnäytetyö käsitteli kampanjamateriaalien kuvittamista. Työn toimeksiantajana oli Oikeutta eläimille -järjestö. Tavoitteena oli kuvittaa kalastuksen vastainen kampanjamateriaali niin, että kuvitusten avulla voitaisiin ...
Brändin tunnettuuden kehittäminen sosiaalisessa mediassa kahden kuukauden ajanjaksolla : aerosoli- ja maalivalmistajalle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli kehittää toimeksiantaja yrityksen sosiaalisen median tilejä, sekä edistää brändin tunnettuutta. Toimeksiantajan sosiaalisen median markkinoinnista oli uupunut autenttisuus ...
Orgaaninen Tiktok-markkinointi
(2022)
Tiktok on nopeasti kasvava, etenkin nuorten aikuisten suosiossa oleva sovellus. Tiktokin käyttäjämäärän ennustetaan kasvavan edelleen lähivuosina, joten myös yritysten kannattaa harkita Tiktokia markkinointikanavana. ...