Haku
Viitteet 1-10 / 10
Digitalisaation hyödyntäminen leikkausyksikön uudessa toimintaympäristössä: Sairaanhoitajien osallistaminen ja osaamisen varmistaminen muutosprosessin aikana
(2020)
Opinnäytetyön kehittämistehtävä toteutettiin toimintatutkimuksena yhteistyössä Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä Kymsoten sairaalahankkeen ja leikkaustoiminnan kanssa muutettaessa uuteen toimintaymp ...
Digitaalisten palveluiden saavutettavuuden kehittäminen tarkistuslistan avulla : toimeksiantajana Tammi Digital Oy
(2022)
Saavutettavuus on verkkomaailman esteettömyyttä ja siitä on säädetty digipalvelulaissa. Tarvitsemme digitaalisia palveluita päivittäin. Jokaisella tulisi olla yhtäläinen mahdollisuus käyttää digitaalisia palveluita. Jotta ...
Saavutettavuuden toteuttaminen kaupunkiorganisaation verkkopalveluissa : case Kouvolan kaupunki
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli saavutettavuuden toteuttaminen Kouvolan kaupungin verkkopalveluissa. Työssä selvitettiin mitä vaikutuksia saavutettavuudella oli kaupunkiorganisaation toiminnalle. Tavoitteena oli varmistaa ...
Digitaalinen työyhteisöviestintä : visuaalisuus viestinnän osana
(2022)
Digitaalinen viestintä työyhteisöissä on kasvanut työtehtävien aika- ja paikka riippumattomuuden myötä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten viestinnän visuaalisuus koetaan digitaalisessa työyhteisöviestinnässä, ...
Microsoft Teams -chatin käytön kehittäminen osana digitaalista työpäiväkokemusta : case: Varallisuudenhoitoasiakkaat operaatiot OP
(2021)
Kehittämishankkeen toimeksiantaja oli OP Vähittäisasiakkaat OYJ. Tavoitteena oli tuottaa parannusehdotus (pelikirja), jolla voidaan todennetusti parantaa Teams-chatin käyttöä varallisuudenhoitoasiakkaat operaatioissa.
Aiempaa ...
Kalustonhallinnan kehittäminen rakennusliikkeessä
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli Kymecon Oy:n kalustonhallinnan ongelmakohtien löytäminen, kalustonhallinnan nykytilanteen selvittäminen ja sen eri kehitysmahdollisuuksien tutkiminen.
Työn tavoitteena oli vertailla ...
Asiakaslähtöisen palvelupolun kehittäminen digitaalisissa verkkoympäristöissä
(2022)
Nykyinen toimintaympäristömme korostaa asiakaskeskeisyyttä, ja asiakkaiden tarpeet, toiveet ja tunteet ovat palveluntuottamisen keskiössä. Onnistuneen asiakaskokemuksen tuottaminen on monien organisaatioiden strategioissa, ...
”Että se on semmoinen asia, mikä vaan hirveesti kyllä kiinnostaa” : tekoälyn käyttö lastensuojelun palveluja tarjoavissa yrityksissä Päijät-Hämeessä ja Etelä-Karjalassa
(2022)
Tämän soveltavan tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää lastensuojelun palveluita tarjoavien mikro- ja pk-yrityksien tekoälyn käyttöä Tekoäly tutuksi -hankkeen toiminta-alueella. Tutkimuksessa selvitettiin yritysten ...
Uudistamisehdotukset käyttökokemuksen ja ennakoinnin näkökulmista : case: TE-palvelujen asiantuntijan opas
(2022)
Tämän tutkimuksellisena kehittämistyönä toteutetun opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää uudistamisehdotuksia nykyiselle TE-palvelujen asiantuntijan oppaalle käyttökokemuksen ja ennakoinnin näkökulmista. Tarkoituksena ...
Leikkauspotilaan digihoitopolun kehittäminen Kanta-Hämeen keskussairaalaan
(2024)
Digitalisaation myötä sosiaali- ja terveydenhuollon perinteisiä palveluja sähköistetään ja asiakkaiden vastuu oman terveytensä hoitamisesta kasvaa. Leikkauspotilaan digihoitopolun kehittäminen on ajankohtainen aihe, sillä ...