Haku
Viitteet 1-10 / 11
Ehdotuksia tehostetun perhetyön kehittämiseksi : palvelumuotoiluhanke Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymässä
(2020)
Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymä (Keusote) on vuoden 2019 alussa toimintansa aloittanut kuntayhtymä, jolle on tärkeää turvata alueen asukkaille samanarvoiset ja yhtenäiset palvelut. Tämä opinnäytetyö on laadittu kuntayhtymän ...
Työfysioterapeutin suoravastaanotto tuki- ja liikuntalinoireisille asiakkaille etänä
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin työelämälähtöisesti Terveystalon työterveyshuollon ja fysioterapian palveluiden kehittämiseen. Opinnäytetyössä kuvattiin työfysioterapeutin suoravastaanoton palveluprosessi tuki- ja liikuntaelin ...
Asiakastyytyväisyyden johtamisen malli palvelumuotoilun keinoja hyödyntäen : case: Kirkkonummen kotisairaala
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämishankkeen tavoitteena oli tuottaa Kirkkonummen kotisairaalan hoitotyön johtajille asiakastyytyväisyyden johtamisen malli palvelumuotoilun keinoja hyödyntäen. Kehittämishankkeen aihe nousi ...
Palvelumuotoilun mahdollisuudet yrityksen perustamisvaiheessa
(2021)
Yritykset tuottavat paljon samoja palveluita ja palvelutarjonnasta tulisi pystyä erottautumaan. Asiakkaat odottavat palveluilta yksilöllistä kohtaamista, hyötyä ja arvoa. Jotta yrittäjä saa elannon tuottamastaan ...
Etäohjatun toiminnan kehittäminen Eksoten vammaispalveluissa
(2021)
Kehittämistyön tavoitteena oli edistää Eksoten vammaispalveluiden työllistymistä tukevan toiminnan asiakkaiden palveluiden saatavuutta. Tarkoituksena oli luoda uusi toimintamalli työllistymistä tukevan toiminnan palvelun ...
Mielenterveys- ja päihdeasiakkaiden palveluiden yhteiskehittäminen palvelumuotoilulla kotihoidossa
(2022)
Sosiaali- ja terveyspalveluiden yhteensovittaminen haastaa toimijoita kehittämään asiakkaiden tarpeita vastaavia palvelukokonaisuuksia. Hyvin toteutettuna yhteensovittaminen mahdollistaa asiakkaan palveluiden toteutumisen ...
Riihimäen terveysneuvontapiste Pumpun kehittäminen
(2023)
Tämän tutkimuksellinen kehittämistyön tavoitteena oli saada asiakaslähtöisempi terveysneuvontapiste, joka palvelee asiakkaitaan entistä paremmin ja on organisaation näkökulmasta kustannustehokkaampi. Työn aihe on lähtöisin ...
Osatyökykyisten digitaalisen palveluportaalin kehittämisprojekti : Työtä - Etelä-Karjalan osatyökykyisten työkykyohjelma 2020–2022
(2023)
Opinnäytetyö oli osa Työtä – Etelä-Karjalan osatyökykyisten työkykyohjelma 2020–2022-hankkeen matalan kynnyksen palveluiden kehittämistyötä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä käyttäjäkokemustietoa sekä asiantuntijatietoa ...
Parempaa palvelua palvelumuotoilun avulla: Lahden Sininauhan Näkymätön mies -hankkeen palvelupolun kehittäminen asiakasnäkökulman avulla
(2023)
Lahden Sininauhan näkymätön mies -hanke oli osa Sosiaali- ja terveysministeriön Toimintakyky kuntoon -hanketta vuosina 2017–2020. Hanke oli suunnattu työikäisten toimintakyvyn tukemiseen. Lahden Sininauha on työskennellyt ...
Auroran injektiopoliklinikan toimintamallin kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2022)
Tämän kehittämishankkeen tarkoituksena oli kuvata Auroran injektiopoliklinikan toimintamalli. Tavoitteena oli selkeyttää injektiopoliklinikan tehtävävastuita sekä parantaa asiakaskokemusta ja vahvistaa asiakaslähtöisyyttä. ...