Haku
Viitteet 1-10 / 11
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Digitaalisen oppimisympäristön sisältöjen yhteissuunnittelu
(2023)
Opinnäytetyössä selvitettiin tapoja hyödyntää yhteissuunnittelua digitaaliseen Vuolearning-oppimisympäristöön tarkoitettujen sisältöjen kehittämisessä. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Avain-säätiö, joka tarjoaa palveluita ...
Digitaaliset esteet asunnottomuutta kokevien ihmisten arjessa
(2021)
Opinnäytetyö kartoittaa asunnottomuutta kokevien ihmisten ja muiden heikossa asemassa olevien, päiväkeskusten ja matalan kynnyksen kohtaamispaikkojen asiakkaiden digitaalisen osallisuuden esteitä. Opinnäytetyö on tehty ...
Päijät-Hämeen avoimen kohtaamispaikkatoiminnan digitaalisten toimintojen kehittämistehtävä
(2022)
Kehittämistehtävän tavoitteena oli kehittää digitaalisia vertaistukea tarjoavia kohtaamispaikkatoimintoja eri elämäntilanteissa ja eri paikoissa asuville perheille. Toimeksiantajana toimi Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä ...
Digitaalisen katusuunnittelutyökalun konseptointi yhteissuunnittelun menetelmin : nopean ja helppokäyttöisen katutilan suunnitteluohjelman yhteiskehittäminen Helsingin kaupungin suunnitteluhankkeiden tarpeisiin
(2022)
Kaupunkisuunnitelmien havainnollistamisessa on viime vuosina hyödynnetty myös entistä vuorovaikutteisempia kolmiulotteisia virtuaalisia malleja. Virtuaalimalleista huolimatta katusuunnitelmien visuaalinen materiaali on ...
Yritys kaupungin asiakkaana : Heinolan kaupungin keskeisten elinvoimapalveluiden kuvaaminen ja yritysten asiakaskokemuksen kehittäminen
(2023)
Muotoiluosaamisen hyödyntäminen julkisella sektorilla on kasvanut ja myös organisaatioissa palvelukehitys on siirtynyt tuotelähtöisestä asiakaslähtöiseksi. Opinnäytetyön aiheena oli keskeisten elinvoimapalveluiden kuvaaminen ...
Forage : mobiilikeittiökonsepti catering-yritykselle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella liikkuva keittiökonsepti, jonka avulla catering-yritys voi joustavasti kuljettaa palvelua uusiin ympäristöihin. Suomen metsät ja luonto toimivat työn inspiraationa ja mahdollisena ...
”Se on kivaa, koska et ole yksin” : pelilliset menetelmät apuna etsimässä laadullista tietoa lasten ja nuorten harrastustoiveista
(2023)
Harrastamisen Suomen malli on vuoden 2021 alussa käynnistynyt, opetusministeriön rahoittama toimintamalli, jossa pyritään edistämään lasten ja nuorten hyvinvointia mahdollistamalla jokaiselle lapselle ja nuorelle koulupäivän ...
Palvelumuotoilu apuna artikkelikehityksessä : nuorten tarpeiden löytäminen yhteiskehittämisen keinoin
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyö aiheena oli artikkelikehitys yhteiskehittämisen keinoin nuorille käyttäjäryhmille, ikähaarukkana toimi noin 18–26-vuotiaat. Kehitystyö pohjautui muotoilun menetelmiin ja käyttäjälähtöiseen ...
Osallistavan pelisuunnittelutyökalun muotoilu
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli helpottaa pelaajien osallistamista pelisuunnittelu prosessiin. Tarkoituksena oli luoda konsepti, joka luo pelaajien osallistamisesta helppoa ja nopeaa pelinkehittäjälle. Opinnäytetyö alkoi etsimällä ...