Haku
Viitteet 1-10 / 52
Ikääntyneiden yhteisöllinen asuminen : palvelumuotoilun hyödyntäminen yrityksen toiminnan kehittämisessä : case SenioriSolu™ Kodit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään ikääntyneiden yhteisasumisen asiakaskokemuksen kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on SenioriSolu™ Kodit. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka voidaan tarjota ajankohtaisia ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen yhteydenottotilanteissa : Case Realia Asuntovuokraus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälainen asiakaskokemus yhteydenottotilanteissa syntyy sekä kartoittaa keinoja, joilla asiakaskokemusta voidaan kehittää. Toimeksiantajana toimi Realia Asuntovuokraus, joka on ...
Vierailukonseptien kehittäminen Lunawoodille
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Oy Lunawood Ltd. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää kaksi vierailukonseptia Lunawoodin lämpöpuutehtaille, toinen Iisalmeen ja toinen Kaskisiin. Opinnäytetyö on luonteeltaan ...
Drive-In-Arenan asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : case Bauhaus Lahti
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka asiakaskokemusta voidaan kehittää palvelumuotoilun keinoin ja miten palveluympäristö vaikuttaa asiakaskokemukseen? Päätutkimuskysymys oli: Miten asiakkaat- ja työntekijät ...
MyTeknoware-pilvipalvelun palveluliiketoiminnan kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2021)
Nykypäivänä yritykset voivat lisätä kilpailukykyään kehittämällä perinteisen, tuoteperusteisen liiketoiminnan rinnalle palveluliiketoimintaan perustuvia ratkaisuja. Teknologiayrityksissä myös teolliseen internetiin (IIoT) ...
Asiakaslähtöistä antikoagulaatiohoitoa osallistamalla : Heinolan terveyskeskuksen AK-poliklinikan toimintamallin kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena kehittämishankkeena. Kehittämishankkeen kohdeorganisaationa toimi Heinolan terveyskeskuksen vastaanottotoiminta ja kehittämiskohteena AK-poliklinikka. Kehittämishankkeen ...
K-Markettien asiakaskokemuksen kehittäminen asiakasymmärryksen ja palvelumuotoilun avulla.
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee K-Marketin asiakaskokemusta kauppaympäristössä tapahtuvan asioinnin kautta. Keinona tähän käytetään palvelumuotoilun tarjoamaa systemaattista iteroivaa prosessia. Tarkastelun kohteena työssä on ...
Kirjastojen asiakaslähtöinen palvelukehittäminen : case: Mäntyharjun kirjasto
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin Mäntyharjun kunnankirjastolle, joka on uudistamassa palveluitaan. Tarkoituksena on, että kirjasto olisi tulevaisuudessa kuntalaisten kohtaamispaikka. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, ...
Majoitusyrityksen konseptisuunnitelma asiakaslähtöisin keinoin
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda konseptisuunnitelma Itäiseen Järvi-Suomeen perustettavasta majoitusyrityksestä. Työssä tutkittiin millainen majoitusyritys täydentäisi alueen majoitustarjontaa, mitä tulisi ottaa huomioon ...
Kuntouttavan työtoiminnan asiakkaiden palvelukokemus ja palvelujen kehittämisen tarpeet Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän työpajoilla
(2021)
Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä (Phhyky) järjestää pitkäaikaistyöttömille alueensa asukkaille kuntouttavaa työtoimintaa ylläpitämillään työpajoilla. Kuntouttavan työtoiminnan kehittämiseen haluttiin asiakasnäkökulmaa. ...