Haku
Viitteet 1-10 / 16
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Tehtaassa kuplii kulttuuri : Vierailukeskuksen tarinalliset elämysstrategiat
(2021)
Opinnäytetyön aihe on vierailukeskuksen elämysstrategian kehittäminen. Konkretisoivana esimerkkinä on Hartwallin Lahden tehtaan vierailukeskustoiminta. Tässä työssä Hartwallin teollisuuslaitosta käsitellään kulttuurimatk ...
Työfysioterapeutin suoravastaanotto tuki- ja liikuntalinoireisille asiakkaille etänä
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin työelämälähtöisesti Terveystalon työterveyshuollon ja fysioterapian palveluiden kehittämiseen. Opinnäytetyössä kuvattiin työfysioterapeutin suoravastaanoton palveluprosessi tuki- ja liikuntaelin ...
Kirjastojen asiakaslähtöinen palvelukehittäminen : case: Mäntyharjun kirjasto
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin Mäntyharjun kunnankirjastolle, joka on uudistamassa palveluitaan. Tarkoituksena on, että kirjasto olisi tulevaisuudessa kuntalaisten kohtaamispaikka. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, ...
Työnantajamielikuvaa kirkastamassa muotoiluajattelun keinoin : palvelukonseptin kehittäminen Sanoma B2B:lle
(2023)
Kehittämistyön tavoitteena oli työnantajakuva-aiheisen työpajakonseptin kehittäminen toimeksiantaja Sanoma B2B:n palvelutarjoamaan. Laadullisen kehittämistyön lähestymistapana käytettiin muotoiluajattelua, joka antoi ...
Paksusuolileikkauspotilaan lyhytjälkihoitoinen hoitoprosessi Päijät-Sotessa
(2022)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää uusi paksusuolileikkauspotilaan lyhytjälkihoitoinen hoitoprosessi Päijät-Sotessa. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda maahamme uudenlaista toimintatapaa, sekä vahvistaa asiakaskeskeistä ...
Kyläpodcast : case: Hämeen Kylät ry
(2023)
Opinnäytetyössä kehitettiin kyläpodcast-konsepti Hämeen Kylät ry:lle. Hämeen Kylät ry on maakunnallinen kyläyhdistys, jonka tehtävä on edistää maaseudun elinvoimaisuutta Kanta-Hämeen alueella. Työn tarkoitus oli laajentaa ...
Asiakaskokemus Jyväskylän Linkki- palvelupisteellä : asiakastyytyväisyystutkimus
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemusta Jyväskylän Linkki-palvelupisteellä asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Lisäksi asiakaskokemusta mitattiin hymiöpalautelaitteella. Tutkimuksen tavoitteena oli saada hyvä nykytilanteen ...
Omahoitajamalli perusterveydenhuollossa
(2022)
Väestö Etelä-Karjalassa vanhenee ja tämä lisää hyvinvointi- ja terveysasemilla palveluiden kysyntää. Toimintatapoja tulee kehittää, jotta palveluihin voidaan vastata laadukkaasti ja kustannustehokkaasti. Tärkeää on ottaa ...
Asiakaslähtöisen palvelupolun kehittäminen digitaalisissa verkkoympäristöissä
(2022)
Nykyinen toimintaympäristömme korostaa asiakaskeskeisyyttä, ja asiakkaiden tarpeet, toiveet ja tunteet ovat palveluntuottamisen keskiössä. Onnistuneen asiakaskokemuksen tuottaminen on monien organisaatioiden strategioissa, ...