Haku
Viitteet 1-10 / 17
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Green Design - Ratkaisuja kestävään kehitykseen, ympäristövastuullisuuteen ja kiertotalouteen
(LAB-ammattikorkeakoulu, 2021)
Muotoilu ja muotoiluajattelu ymmärretään vähitellen kokonaisvaltaisena lähestymistapana ratkaista yhteiskunnallisia, ekologisia ja taloudellisia haasteita. Muotoilu nähdään yhä vahvemmin myös toimintatapojen, systeemien ...
Design Sprintin kehittäminen mainostoimiston asiakastyön tarpeisiin
(2023)
Muutoksen sanotaan tulleen osaksi media-alan työelämää ja viestinnän parissa työskentelevää haastetaan monelta suunnalta. Tutkimuksellisessa kehittämistyössä etsitään mainostoimistoympäristöön soveltuvia menetelmiä Design ...
B2B-kaupan asiakaslähtöisyyden ja toiminnan kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2021)
Toimintaympäristössä tapahtuvat muutokset haastavat yrityksiä jatkuvasti kehittämään toimintaansa. Kilpailun ohjatessa yritysten liiketoimintaa, on kilpailijoiden seuranta, analysointi ja heidän strategioidensa ennakoiminen ...
Palvelumuotoilun täydennyskoulutuksen kehittäminen pk-yrityksille LAB-ammattikorkeakoulussa
(2021)
Opinnäytetyöni aiheena oli LAB-ammattikorkeakoulun pk-yrityksille suunnatun palvelumuotoilun täydennyskoulutuksen kehittäminen. Työn toimeksiantaja oli LAB-ammattikorkeakoulun muotoilu-yksikkö ja siinä tehtiin läheistä ...
Yrityksen toiminnan kehittäminen : case Louhelan Huolto Oy
(2021)
Yritysten pitää pystyä uudistumaan, jotta ne pärjäävät toimintaympäristön jatkuvassa muutoksessa. Kehittämistyössä tutkittiin, miten kohdeyrityksen toimintaa voi uudistaa, mitkä ovat tärkeimmät kehittämistä kaipaavat asiat ...
City as a Service - Kohti yritysystävällistä kaupunkia
(LAB-ammattikorkeakoulu, 2021)
City as a Service -hankkeen tavoitteena oli kehittää Lahden kaupungin yrityksille suunnattuja palveluja käyttäjälähtöisemmiksi ja sujuvammiksi muotoiluajattelun ja palvelumuotoilun keinoin yhdessä yritysten, kaupungin ...
Wow - miten ihana : kohtaamistaide törmää teehuoneeseen
(2022)
Kehittämistyössä muotoiltiin malliesimerkkinä työpajat siitä, kuinka kohtaamistaide voisi törmätä yritysmaailmaan. Esimerkki yrityksenä kehittämistyössä oli Forsman Tea Oy Vantaalta.
Kehittämistyössä luotiin käyttäjäprofiilit ...
Asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden mittarin kehittäminen mikroyrityksessä
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Tmi Marja-Liisa Mänttäri, joka tarjoaa laihdutus- ja elintapavalmennuksia Cambridge-ohjelman mukaisesti Lahden seudulla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakastyytyväisyyden ...
Yritys kaupungin asiakkaana : Heinolan kaupungin keskeisten elinvoimapalveluiden kuvaaminen ja yritysten asiakaskokemuksen kehittäminen
(2023)
Muotoiluosaamisen hyödyntäminen julkisella sektorilla on kasvanut ja myös organisaatioissa palvelukehitys on siirtynyt tuotelähtöisestä asiakaslähtöiseksi. Opinnäytetyön aiheena oli keskeisten elinvoimapalveluiden kuvaaminen ...