Haku
Viitteet 1-4 / 4
Matriarkaatti : visuaalinen identiteetti
(2020)
Visuaalisen ilmeen suunnittelu ja toteutus Matriarkaatille – feministiselle hiphop-alustalle. Pääpainona on sisällöntuottaminen sosiaaliseen mediaan ja sosiaalisen median tarpeiden huomioon ottaminen visuaalista identiteettiä ...
Digimarkkinointia tehokkaasti & tuloksellisesti: digimarkkinoinnin opas pienyrittäjille
(LAB-ammattikorkeakoulu, 2021)
#Digitie – Digiosaamista maaseudun yrittäjille ja VENLA – koulutusta verkossa ja langattomasti –hankkeet ovat syntyneet halusta tukea Hämeen pk-yrittäjien digimarkkinoinnin osaamista.
EU:n Maaseuturahaston rahoittamassa ...
Digityökirja: Tiekartta digitalisaatioon
(LAB-ammattikorkeakoulu, 2022)
Digitaalisuus vyöryy elämäämme kiihtyvällä vauhdilla. Se vaikuttaa niin yksittäisten kuluttajien päätöksentekoon kuin yritysten toimintaan. Muutoksen nopeus yhdistettynä arvaamattomiin toimintaympäristön muutoksiin luo ...
Markkinointi Instagramissa : Instagram-strategia ja sisältökalenteri vaatekaupalle : case Carlings Oy Ab Lappeenranta
(2023)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Lappeenrannassa sijaitsevalle Carlings-ketjumyymälälle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Instagramiin suunnattu Instagram-strategia ja sisältökalenteri. Näiden avulla on tarkoitus ...