Haku
Viitteet 1-10 / 111
Ohjeistus vaateliikkeelle sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luomiseen : case: Airport Retail Group
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa varten toimeksiantajayritykselle eli Airport Retail Groupille. Suunnitelman luomiseksi opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa ...
Digitaalisten kanavien kartoitus B2B-markkinointiin : Viinitalo Melkko Oy
(2021)
Opinnäytetyössä selvitettiin, mitkä digitaaliset markkinointikanavat olivat soveliaita yrityksen B2B-markkinoinnin harjoittamiseen, ja miten kanavia voitiin parhaiten hyödyntää. Työn teoreettisen viitekehyksen muodostavat ...
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
Sosiaalisen median vaikutus nuoriin aikuisiin
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median vaikutus nuoriin aikuisiin. Tarkoituksena oli selvittää kuinka LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijat kokevat sosiaalisen median vaikuttavan heidän kokemukseensa itsestään. Opinnäytetyön ...
Digimarkkinointisuunnitelma : B2B-sektorin konsultointiyritys
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli analysoida toimeksiantoyrityksen digimarkkinointia ja luoda yritykselle digimarkkinointisuunnitelma. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona case-yritykselle X, joka toimii kotimaisilla B2B-sektorin ...
Uuden artistin markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa uuden artistin sosiaalisen median käyttäytymistä ja kehittää sitä ammattimaisempaan suuntaan. Työssä tutkittiin uuden artistin tuottamaa sosiaalisen median ...
Markkinointisuunnitelma Latchback Gamesille
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona pelistudio Latchback Gamesille. Työn tavoitteena oli luoda selkeä ja helposti seurattava markkinointisuunnitelma. Työ sisältää teoria osuuden ja empiiriosuuden. Teoriaosuudessa käsitellään ...
Brändi ja tarinallistaminen osana kulttuurikohteen markkinointia: Case Urajärven kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia keinoja pienen kulttuurikohteen tunnettuuden kehittämiseen ja markkinointiin brändin kehittämisen sekä tarinallistamisen avulla. Case yritykseksi valikoitui Asikkalassa sijaitseva Urajärven ...
Sosiaalinen media B2B markkinoinnissa : Vaikuttaminen Instagramissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli avata suunnittelun merkitystä sosiaalisen median strategiassa ja tutkia, kannattaako yrityksen ottaa Instagramia käyttöön sosiaalisen median kanavana.
Opinnäytetyön teoriaosuus ...