Haku
Viitteet 1-9 / 9
Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja ...
Brändin kehittäminen digimarkkinoinnin avulla : Case Konekarjut Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toimeksiantajayrityksen brändin kehittäminen digimarkkinoinnin avulla. Laajasta aiheesta rajattiin opinnäytetyön toiminnalliseksi osuudeksi verkkosivujen päivittäminen/kehittäminen ja ...
Matriarkaatti : visuaalinen identiteetti
(2020)
Visuaalisen ilmeen suunnittelu ja toteutus Matriarkaatille – feministiselle hiphop-alustalle. Pääpainona on sisällöntuottaminen sosiaaliseen mediaan ja sosiaalisen median tarpeiden huomioon ottaminen visuaalista identiteettiä ...
Social media marketing and growth study for an esports and gaming business: Case Company X.
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointi, sekä kehitysehdo-tuksien teko e-urheilu ja peli yritykselle. Toinen opinnäytetyön kirjoittajista on suorittanut työharjoittelun kohdeyrityksessä, jonka ...
Poliittisen henkilöbrändin arvioiminen ja kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyössä tarkastellaan nuoren aloittelevan poliitikon henkilöbrändiä. Opinnäytetyön tarkoituksena on arvioida, kuinka nykyinen henkilöbrändi toteutuu ja tarjota kehitysehdotuksia tulevaan. Tutkimus toteutettiin ...
Pöytäroolipelistriimin brändäys : matka ideasta striimauksen aloittamiseen
(2022)
Opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin pöytäroolipelistriimin brändäys ja esimerkkistriimi. Vastaavanlaista opinnäytetyötä ei ole aiemmin tehty, jonka vuoksi aihe koettiin hyödylliseksi pöytäroolipelien kehityksen ...
Brändin kasvattamisen ohjeet ja sisältömarkkinointisuunnitelma : case: Feissi Sales Group
(2021)
Tässä opinnäytetyössä oli tarkoitus selvittää, millä keinoin toimeksiantoyritys voi kasvattaa brändiänsä ja erottua kilpailijoistaan koko Suomen laajuisesti. Lisäksi laadimme sille sisältömarkkinointisuunnitelman, jonka ...
Työnantajamielikuvan kehittäminen: case Yritys X
(2022)
Tämän kehittämistutkimuksen aiheena oli työnantajamielikuvan kehittäminen nimeltä mainitsemattomalle ravintola-alan case-yritykselle. Työn tavoitteena oli selvittää mitkä asiat vaikuttavat työnantajamielikuvan luomiseen ...
Vaikuta visuaalisesti : visuaalinen ilme asiantuntijayrittäjälle digitaaliset alustat huomioiden
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on asiantuntijayrittäjän yrityksen visuaalisen ilmeen suunnittelu tilanteessa, jossa yrityksen yritysmuoto vaihtuu ay:stä oy:ksi. Suunnittelun lähtökohtana on huomioida ensisijaisesti digitaalinen ...