Haku
Viitteet 1-10 / 28
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
Brändi ja tarinallistaminen osana kulttuurikohteen markkinointia: Case Urajärven kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia keinoja pienen kulttuurikohteen tunnettuuden kehittämiseen ja markkinointiin brändin kehittämisen sekä tarinallistamisen avulla. Case yritykseksi valikoitui Asikkalassa sijaitseva Urajärven ...
Sosiaalinen media B2B markkinoinnissa : Vaikuttaminen Instagramissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli avata suunnittelun merkitystä sosiaalisen median strategiassa ja tutkia, kannattaako yrityksen ottaa Instagramia käyttöön sosiaalisen median kanavana.
Opinnäytetyön teoriaosuus ...
Kausikorttien ostajatyypit : Case : FC Lahti
(2020)
Opinnäytetyö oli toteutettu FC Lahdelle. Opinnäytteen tavoitteena oli tutkia FC Lahden kausikorttiasiakkaita sekä heidän ostokäyttäytymistään. Työssä selvitettiin, mitkä eri tekijät vaikuttavat kausikorttien ostamiseen ja ...
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Markkinointisuunnitelma verkkomyynnin kasvattamisen tukena : Case: Koruliike Romeo&Julian verkkokauppa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma vuosikellon muodossa asiakasyritys Koruliike Romeo&Julialle lokakuu 2020 ja joulukuu 2021 väliselle ajalle. Asiakasyrityksen tavoitteena on kasvattaa verkkokaupan ...
Digitaalisen markkinoinnin vaikutus asiakkaan ostopäätökseen asuntokaupassa : case RE/MAX Noste Oy
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten RE/MAX Nosteen digitaalinen markkinointi ja sosiaalisen median kanavat ovat vaikuttaneet yrityksen asiakkaiden ostopäätökseen asuntokaupassa.
Opinnäytetyön teoreettinen ...
Yhteiskuntavastuuviestintä sosiaalisessa mediassa : vaateteollisuuden yritysten yhteiskuntavastuuviestintä sosiaalisessa mediassa
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin koska haluttiin selvittää, miten järjestöt ja yritykset toteuttavat vastuuviestintää sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyössä selvitettiin, miten kuvalla ja tekstillä vaikutettiin.
Opinnäytetyössä ...
Verkkosivujen sisällön ja rakenteen uudistaminen : Case Riku’s Motor World
(2020)
Opinnäytetyöni aiheena ja tavoitteena ovat asiakaslähtöiset verkkosivut ja niiden rakenteen suunnittelu. Toimeksiantaja tarvitsi kattobrändin verkkosivuilleen loogisen ja käyttäjälähtöisen rakennesuunnitelman, jotta ...