Haku
Viitteet 1-10 / 24
Mobiilisovelluksen käyttäjäkokemussuunnittelu : Case: Juro-kaupunkipyörä
(2020)
Työssä tutkittiin käyttäjäkokemussuunnittelua yleisesti sekä käyttäjäkokemussuunnitteluun liittyvää prosessia. Tutkittiin mitä asioita tulee ottaa huomioon, kun lähdetään toteuttamaan käyttäjäkokemussuunnittelua sekä ...
Vikasietoisen ja skaalautuvan lähiverkon suunnittelu pelitapahtumaan : case Skynett Langames 26
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli suunnitella ja toteuttaa lähiverkko Skynett Langames 26 -pelitapahtumaan. Opinnäytetyössä suunniteltiin ja konfiguroitiin vikasietoinen, skaalautuva ja suorituskykyinen lähiverkko, joka kykenee ...
Oppimisportaalin käyttöliittymän toteutus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa oppimisportaalin frontend ASP.NET Core Razor pages-ohjelmistokehyksellä. Tavoitteena oli saada aikaan pilottiversio Piilaakso Academy Oy:lle. Tavoitteisiin kuului myös CSS- ja ...
Animaatioprosessi pelimoottorilla
(2021)
Työn tavoitteena oli tutkia pelimoottorien tarjoaman reaaliaikaisen renderöinnin hyötyjä sekä vaikutusta nykyiseen animaatioprosessiin. Työssä keskityttiin 3D-tietokoneanimaation tekniikoiden kehittymiseen, yleisen ...
Tehtävienhallintajärjestelmän toteutus
(2022)
Työn tavoitteena oli toteuttaa tehtävienhallintajärjestelmä web-sovelluksena. Työn toimeksiantaja oli Kuuki Tech Oy. Päätavoitteena oli luoda sovellus, jolla voi luoda ja muokata sekä projekteja että tehtäviä ajasta ja ...
Peli- ja pelillistämisprojektien prototypiointiprosessien kehittäminen
(2022)
Peli- ja pelillistämisprojektien prototypiointiprosessit ovat kriittinen osa kehitysprosessia ja niiden vaikutus lopulliseen tuotteeseen on laaja. Työn tutkimuksen tavoitteena on tarjota lukijalle mahdollisimman hyvä ...
Työskentely liityntäverkkojen suunnittelijana ja rakennuttajana : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli seurata kehittymistä ja työnkuvaa suunnittelijan päivittäisien työtehtävien parissa liittyen liityntäverkkojen suunnitteluun, rakennuttamiseen ja vikaselvityksiin. Opinnäytetyö toteutettiin ...
Mobiilisovelluksen käyttöliittymän suunnittelu
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda käyttäjäystävällinen käyttöliittymän suunnitelma tapahtuma-alustana toimivalle mobiilisovellukselle. Mobiilisovelluksen tarkoituksena on tuoda ihmiset yhteen erilaisten pelien ja urheilun ...
Hallintapaneelin toteutus : case: Arkkeo Oy
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda hallintapaneeli, joka pääasiallisesti vähentää yrityksen kehittäjien työtaakkaa ja mahdollistaa sisällönhallinnan automatisointia yrityksen tuotteissa ja sovelluksissa. Näin tehdessään ...
Graafinen käyttöliittymä VR-sovelluksessa : case: CB-Safe virtuaalitodellisuussimulaatio
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella graafinen käyttöliittymä pelastustoimen koulutusvälineenä toimivaan virtuaalitodellisuussimulaatioon CB-Safe-hankkeelle. Lähtökohtana suunnittelulle oli käyttäjäkeskeisyys ja ...