Haku
Viitteet 1-10 / 15
Trailerin suunnittelu ja toteutus Break the Beyond -mobiilipelille
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa lyhyt Break The Beyond -mobiilipeliä esittelevä mainosvideo. Video oli ensimmäinen mainos, jolla pyrittiin saamaan näkyvyyttä pelille ja testattiin kuluttajien ...
Digimarkkinointisuunnitelma Luonnonmukainen itsehoito -sivustolle
(2021)
Kuten kaikessa markkinoinnissa suunnittelu on oleellista myös digimarkkinoinnissa. Digimarkkinointisuunnitelmaa tarvitaan, jotta toiminta digitaalisessa ympäristössä on määrätietoista ja osataan tehdä oikeita toimia oikeaan ...
Lunta Tupaan -tapahtuman markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2022)
Projektiluontoisesti alkanut toiminnallinen opinnäytetyö antaa retrospektrisen ja kronologisen kuvauksen paikallisen urheiluseuran tapahtuman markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta. Opinnäytetyössä käsiteltiin ...
Markkinoinnin suunnittelu digitaaliselle käsityöyritykselle : case KOLM3 Company
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimeksiantajayritykselle markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyö laadittiin case-tutkimuksena KOLM3 Company Oy:lle.
Opinnäytetyö koostuu teoriaosuudesta ja toiminnallisesta ...
Markkinointiviestinnän visuaalisen ilmeen suunnittelu : case Hikoki kiertuekampanja 2021
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda visuaalinen ilme kiertuekampanjan markkinointiviestintään. Toimeksiantajana toimi HiKOKI Power Tools Finland Oy, joka on akku- ja sähkötyökalujen maahantuoja Suomessa. Visuaalinen ilme ...
Brändi-ilmeen uudistus ja ohjeistus Lahden seudun Ympäristöviikolle
(2022)
Opinnäytetyön on brändi-ilmeen uudistus ja ohjeistus Lahden seudun Ympäristöviikolle. Brändi-ilmeen uudistus koettiin tarpeelliseksi, koska samat kuvitukset ja logo ovat kiertäneet toimeksiantajan viestinnässä jo vuosia. ...
Aloittavan hotellin markkinointisuunnitelma
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona yritykselle X. Työn tavoitteena oli laatia aloittavalle majoitusalan yritykselle kustannustehokas markkinointisuunnitelma, joka ohjaa ja tehostaa yrityksen markkinointitoimia, sekä antaa ...
Suunnittelutoimiston brändin sekä palveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Markkinoinnin alalla on paljon kilpailua ja erottuminen joukosta on tärkeää, mutta haastavaa. Palvelumuotoilun avulla käyttäjien odotuksia ja tarpeita voidaan kartoittaa kohdennetusti ja sen avulla kehittää palveluita sekä ...
Kasvuhakuisen suunnittelun hyödyntäminen verkkosivujen uudelleensuunnittelussa
(2022)
Opinnäytetyössä tutkitaan erilaisten suunnittelumetodien hyödyntämistä verkkosivujen uudelleensuunnittelussa. Tutkimuksen keskiössä tarkastellaan kasvuhakuisen suunnittelun eli Growth Driven Desing -metodin vertailua ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : case: Limu Radio
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimiva ja helppokäyttöinen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma LAB-ammattikorkeakoulun Lahden kampuksen kampusradio Limu Radiolle. Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ...