Haku
Viitteet 1-10 / 68
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
Kriisiviestintä poikkeustilanteessa : Pandemian vaikutukset henkilöstöpalvelualan yrityksen viestintään
(2020)
Koronaviruspandemia ajoi koko maailman kriisitilanteeseen keväällä 2020. Tässä tilanteessa kriisiviestinnän toteuttaminen oli välttämätöntä. Rajoitusten avulla pyrittiin ehkäisemään koronaviruksen leviämistä, mutta ne ...
Viestintä osana etäjohtamista PHHYKY Akuutti24 ensihoidossa
(2021)
Etäjohtaminen on jatkuvasti yleistyvä johtamistapa. Esihenkilöt käyttävät kuitenkin usein perinteisiä johtamiskeinoja etäjohtamisessa, jonka vuoksi etäjohtaminen koetaan haastavaksi. Valtaosa esihenkilön työajasta on ...
NPS-mittarin käyttö B2B-yritysten viestinnässä : yritys X NPS-tulosten hyödyntäminen asiakasviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten Yritys X voisi hyödyntää tulevaisuudessa NPS- asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia yrityksen asiakasviestinnässä. Yritys X:n tavoitteena on kehittää yrityksen ...
AAC-keinot tutuksi : Esite esteettömästä viestinnästä lasten vanhemmille ja läheisille
(2020)
AAC-keinoilla tarkoitetaan puhetta tukevaa ja korvaavaa kommunikointia. AAC lyhenne tulee englanninkielisistä sanoista: Augmentative and Alternative Communication. Kommunikoinnissa käytetään päivittäin myös huomaamatta ...
Sisäisen brändiviestinnän kehittäminen muotoiluajattelua hyödyntämällä : Arvolupauksen kirkastaminen OP Ryhmän asiakasrajapinnan asiantuntijoille
(2021)
Finanssiala on murroksessa ja Covid-19 siirtää asiakkaat digitaalisiin kanaviin. Muutokset asiakaskäyttäytymisessä ja asiakkaiden tarpeissa puolestaan heijastuvat brändin arvolupauksen toteuttamiseen. Arvon määritelmä on ...
Koronaviruksen vaikutukset pankin henkilöstöön
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin koronaviruksen vaikutuksia pankin henkilöstöön. Vaikutuksia tarkasteltiin kolmesta eri näkökulmasta: viestintä, jaksaminen ja muutokset työskentelytapoihin. Työn tarkoituksena oli kertoa mahdollisista ...
Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja ...
Andritz Oy:n KFT-divisioonan sisäisen viestinnän kehittäminen : Henkilöstön sitouttaminen Microsoft Teamsin ja Yammerin käyttöön
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sisäisen viestinnän kehittäminen Andritz Oy:n KFT-divisioonassa. Kyseinen divisioona oli jo aiemmin valinnut uusiksi sisäisen viestinnän kanavikseen Yammerin, digitaaliset infonäytöt sekä erityisesti ...