Haku
Viitteet 1-10 / 363
Asiakaskokemuksen kehittäminen teleoperaattorialalla asiakaspolun avulla
(2020)
Opinnäytetyössä selvitetään asiakaskokemuksen määritelmä, miten se muodostuu ja kuinka sitä voi mitata. Yrityksen ja asiakkaan välisestä vuorovaikutuksesta muodostuu asiakaskokemus, tämän kokemuksen avulla asiakas muodostaa ...
Ikääntyneiden yhteisöllinen asuminen : palvelumuotoilun hyödyntäminen yrityksen toiminnan kehittämisessä : case SenioriSolu™ Kodit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään ikääntyneiden yhteisasumisen asiakaskokemuksen kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on SenioriSolu™ Kodit. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka voidaan tarjota ajankohtaisia ...
ASIAKASSUHTEIDEN KEHITTÄMINEN DIGITAALISESSA PANKKITOIMINNASSA
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakassuhteiden kehitystä digitaalisessa pankkitoiminnassa, tavoitteena selvittää asiakastoiminnan kehitystä.
Tutkimuksella haluttiin saada ajankohtaista tietoa sekä selvittää asiakkaitten ...
Moniosaaminen teollisuudessa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään ja tutkitaan moniosaamiseen liittyviä keinoja sekä
mahdollisuuksia teoriassa ja käytännössä. Tutkimus toteutettiin opinnäytetyöntekijän
henkilökohtaisten kokemusten perusteella, ...
Päiväkirjaopinnäytetyö : Kehittyminen kiinteistöassistentin työssä
(2020)
Päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön aikana oli tarkoitus seurata työskentelyä ja ammatillista kasvua kiinteistöassistentin työssä 12 viikon ajan aikavälillä 25.5.2020-28.8.2020. Opinnäytetyön tekijä työskenteli tällöin ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen yhteydenottotilanteissa : Case Realia Asuntovuokraus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälainen asiakaskokemus yhteydenottotilanteissa syntyy sekä kartoittaa keinoja, joilla asiakaskokemusta voidaan kehittää. Toimeksiantajana toimi Realia Asuntovuokraus, joka on ...
Uusien ja passiivisten jäsenten sitouttamisen kehittäminen palvelukehittämisen keinoin : case Kerigolf
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Kerigolfin uusien ja passiivisten jäsenten sitouttamista palvelukehittämisen keinoja ja teemoja hyödyntäen. Lisäksi tavoitteina oli selvittää kohderyhmän jäsenten kokemuksia ja ...
Vierailukonseptien kehittäminen Lunawoodille
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Oy Lunawood Ltd. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää kaksi vierailukonseptia Lunawoodin lämpöpuutehtaille, toinen Iisalmeen ja toinen Kaskisiin. Opinnäytetyö on luonteeltaan ...
Digimarkkinointisuunnitelma : B2B-sektorin konsultointiyritys
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli analysoida toimeksiantoyrityksen digimarkkinointia ja luoda yritykselle digimarkkinointisuunnitelma. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona case-yritykselle X, joka toimii kotimaisilla B2B-sektorin ...
Rakennusliikkeen työnohjauksen digitalisointi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää työnjohdon tehtävien suorittamista, sekä mahdollisuutta suorittaa osaa siitä taloudellisemmin ja aikaa säästäen.
Samalla perehdyttiin työnjohtamisen tärkeisiin osa-alueisiin ...