Haku
Viitteet 1-10 / 183
Pandemiatilanteen vaikutukset suomalaisten yritysten digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on COVID-19-pandemian vaikutukset merkittävien suomalaisten yritysten digitaaliseen markkinointiin sekä uusien työkalujen ja käyttäytymismallien pohtiminen yrityksiä varten seuraaviin vastaavanlaisiin ...
Kilpailija-analyysi : Case Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Päijät-Hämeessä toimiva Yritys X, joka on mittatilaushuonekalujen valmistamiseen ja verhoiluun erikoistunut pienyritys. Toimeksiantajan suunnitelmissa on kehittää ja kasvattaa ...
Graafisen ilmeen suunnittelu ja toteutus Emoticor Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Emoticor Oy. Asiakas tarvitsi yritykselleen kaikki visuaaliset elementit kuten logon, värit, typografian ja nettisivut. Elementit tarvittiin yrityksen markkinoinnin kehittämiseksi, ...
Digimarkkinointisuunnitelma : B2B-sektorin konsultointiyritys
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli analysoida toimeksiantoyrityksen digimarkkinointia ja luoda yritykselle digimarkkinointisuunnitelma. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona case-yritykselle X, joka toimii kotimaisilla B2B-sektorin ...
Koira ravintolan tai kahvilan tiloissa - riski vai vetovoimatekijä? : Päijäthämäläisten yrittäjien suhtautuminen koiraystävällisyyteen
(2021)
Opinnäytetyö tutki Päijät-Hämeen ravintola- ja kahvilayrittäjien suhtautumista koiran kanssa vieraileviin asiakkaisiin. Tavoitteena oli myös selvittää millaisia riskejä ja positiivisia vaikutuksia koiraystävällisen palvelun ...
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Covid-19 vaikutuksia yritysten toimintatapoihin
(2020)
Tämän työn tavoite oli tuottaa tietoa koronaviruksen ensimmäisen vuoden 2020 vaikutuksista eri ammatinharjoittajien työarkeen ja laajemmin työelämään. Opinnäytetyö on myös tietopaketti covid-19 viruksesta yleispiirteittäin ...
Markkinointisuunnitelma verkkomyynnin kasvattamisen tukena : Case: Koruliike Romeo&Julian verkkokauppa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma vuosikellon muodossa asiakasyritys Koruliike Romeo&Julialle lokakuu 2020 ja joulukuu 2021 väliselle ajalle. Asiakasyrityksen tavoitteena on kasvattaa verkkokaupan ...
Työnantajabrändäyksestä apua IT-alan osaajapulaa vastaan : Tarkastelussa työnantajan houkuttelevuus työpaikkailmoituksissa
(2020)
Työnantajabrändäyksen yksi keskeisimmistä tavoitteista on potentiaalisten työntekijöiden houkutteleminen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli lisätä tietoa IT-alan työpaikkojen houkuttelevuudesta työntekijän näkökulmasta. ...
Henkilökunta- ja luontoisedut yrityksissä
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee henkilökunta- ja luontoisetujen käyttöä sekä käsittelyä yrityksissä. Tavoitteena oli selvittää, millaisia haasteita tai ongelmia näiden etujen verotuksellisessa ja kirjanpidollisessa käsittelyssä ...