Haku
Viitteet 1-10 / 81
”Ystävällisesti kohdeltais ja otettais niinku asiallisesti aina” : toimintamalliehdotuksen luominen diabeetikon hoitotarvikejakeluun
(2020)
Tämän opinnäytetyön kohteena oli Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin eli Eksoten diabeetikoiden hoitotarvikejakelu avoterveydenhuollossa asiakas- ja hoitajanäkökulma huomioiden. Sosiaali- ja terveysministeriön mukaan ...
Ikuisia vaatteita: Tulevaisuuden toimintamallin suunnittelu kokeilemalla kehittäen
(2020)
Opinnäytetyöni aiheena on oman designvaateyritykseni Dustyn toiminnan kehittäminen vastaamaan muotialan muuttuvaa toimintaympäristöä. Muotiala on muuttunut voimakkaasti 2000-luvulla tehden siitä yhden ympäristöä kuormittavimmista ...
Kuluttajan asiakaskokemuksen kehittäminen B2B-yrityksessä : Yritys X:n ulko-oven ostajan asiakaspersoonan, asiakaspolun ja ratkaisukonseptin mallinnus
(2020)
Asiakaskokemus on ajankohtainen ja laajasti tutkittu aihe, johon panostaminen on sekä yritystä että asiakasta hyödyttävä strateginen valinta. Asiakaskokemuksen kehittäminen vaatii syvällistä asiakasymmärrystä ja ongelmien ...
Käyttäjän sitouttaminen asiakaskokemuksen johtamisella : Case Tietopalvelu T
(2020)
Asiakaskokemuksen merkitys on korostunut liiketoiminnassa erityisesti digitalisaation myötä. Vallitsevat markkinatilanteet sekä asiakkaiden odotukset muuttuvat jatkuvasti, ja tietoa on saatavilla ajasta ja paikasta ...
Asiakkuusjohtaminen ja asiakaskokemuksen kehittäminen Imatran Kylpylän terveyspalveluosastolla
(2021)
Palveluntarjoajien samankaltaistuessa merkittävän asiakaskokemuksen tarjoamisen katsotaan olevan tänä päivänä jopa välttämätöntä yrityksen taloudellisen menestymisen, kilpailuedun ja tyytyväisten asiakkaiden ...
Ylivertainen asiakaskokemus tilaus-toimitusprosessissa : Case: asiakasportaalin luominen ja käyttöönotto osana Yritys X:n datan modernisointia
(2020)
Lasirakennusalalla toimivassa Yritys X:ssa käynnistettiin 2020 keväällä datastrategiahanke, jonka avulla halutaan määritellä tiedolla johtamisen suuntaviivat tulevaisuuteen. Datastrategiahanketta seurannut datan modernisaatio ...
Asiakaskokemus ja asiakaskokemuksen muodostuminen hyvinvointipalveluyrityksessä
(2020)
Nykypäivänä asiakaskokemuksen merkitys kilpailuetua luovana tekijänä on kasvamassa. Yritykset pystyvät asiakaskokemuksen avulla kasvattamaan asiakkaille tuotettua arvoa ja tämän avulla erottautumaan kilpailijoistaan. ...
Digitaalinen hyvinvoinnin edistäminen : ikääntyneiden kokemuksia ja ensireaktioita mynavigo-palvelusta
(2021)
Mynavigo-palvelu on digitaalista ennakoivaa asiakasohjausta hyvinvoinnin edistämiseen, jonka kohderyhmänä ovat yli 65-vuotiaat ikääntyneet. Tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ikääntyneiden kokemuksia ...
Telia Kaupan asiointikokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun, asiakasymmärryksen ja teknologian avulla
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Telia Kauppa -myymäläketjun asiointikokemuksen kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Työssä tarkastellaan erityisesti jonotustilannetta sekä siinä hyödynnettävien teknologioiden, kuten ...
Mielikuvia tarkastelemassa; Työhyvinvointipalvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin työelämän kehittämistehtävänä Auntie Solutions -yritykselle. Auntie on yksityisomisteinen startup-yritys, joka on perustettu vuonna 2015. Auntien päätuotteena on verkkovälitteiset ...