Haku
Viitteet 1-8 / 8
Unelmieni pyöräilykaupunki Porvoo : käyttäjätietoa etsimässä
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä syvällistä ja rikasta käyttäjätietoa arkisen hyötypyöräilyn kokemuksesta, perehtyä siihen ja kokeilla kehittämisideoiden luomista tiedon perusteella. Käyttäjätiedon hankinnassa käytettiin ...
Työhyvinvoinnin edistäminen palvelumuotoilun keinoin : Kansaneläkelaitoksen palveluasiantuntijoiden kokemus haastavissa asiakaspalvelutilanteissa
(2024)
Opinnäytetyö käsittelee työhyvinvointia haastavien asiakaspalvelutilanteiden näkökulmasta. Kehittämistyö keskittyy Itäkeskuksen Kelan palvelupisteeseen ja siellä työskenteleviin palveluasiantuntijoihin. Opinnäytetyön ...
Taidemusiikin merkityksellisyys nuorille : Käyttäjälähtöinen uusasiakashankinta
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan klassisen musiikin merkitystä nuorten arvomaailmassa, jotta taidemusiikkiala saa uusia asiakkaita, on elinvoimainen ja voi tulevaisuudessakin hyvin. Muotoiluajattelu toimii kehitystyön ...
”Kohti notkeaa rutiinia”: case Sirkus Magenta ry:n Kotisirkus-hankkeen asiakaskokemuksen johtamisen kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena kehittämistyönä Sirkus Magenta ry:n ikäihmisten kulttuurihyvinvointia vahvistavalle Kotisirkus-hankkeelle. Työotteena oli konstruktiivinen tutkimus ja kehittämistyössä hyödynnettiin ...
Mediatekstit tiedonlähteenä hoidon jatkuvuuden kokemuksesta neuvolapalveluissa
(2023)
Tämän soveltavan tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli nostaa esille neuvola-asiakkaiden kokemus hoidon jatkuvuudesta neuvolapalveluissa mediatekstien pohjalta ja lisätä ymmärrystä asiakaskokemuksen merkityksestä ...
Ratkaisukeskeisyys ja osallisuus työyhteisöjen palaverikäytännöissä
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena on löytää ratkaisukeskeisyyttä ja osallisuutta lisääviä ja vähentäviä tekijöitä työyhteisöjen palaverikäytännöissä. Kehittämistyön tavoitteena on lisätä osallisuutta ja ...
Asiakas-/potilasturvallisuuden osaaminen ja digitaalisuus
(2023)
Opinnäytetyönä tehty integroiva kirjallisuuskatsaus käsitteli digitalisaation vaikutuksia asiakas-/potilasturvallisuuden osaamiseen ja osaamisvaatimuksiin. Lisäksi käsiteltiin digitaalisen koulutuksen vaikutuksia ...
Digiviestintä asiakkaiden kanssa terveysalan henkilöstön näkökulmasta : integroiva kirjallisuuskatsaus
(2024)
Digitalisaatio on tuonut terveysalalle uusia palvelumuotoja. Tieto- ja viestintätekniikan kehittyminen mahdollistaa uusien digipalvelujen tuottamisen ja tarjoamisen terveysalalla. Digipalveluita voidaan tarjota langattomien- ...