Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakassegmentointi sisältömarkkinoinnissa : Case: Etelä-Karjalan Osuuspankki
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Etelä-Karjalan Osuuspankille asiakassegmentit, joiden perusteella pankki voi luoda parempaa ja sitouttavampaa sisältöä tärkeimmille asiakkailleen.
Teoriaosuus käsittelee sisältömar ...
Pankin yhteiskuntavastuullisen roolin vaikutus pankkia valittaessa : case OP Etelä-Karjala
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää seuraavia kolmea tutkimuskysymystä: Vaikuttaako pankin yhteiskuntavastuullisuus henkilöasiakkaan päätökseen pankkia valittaessa? Ovatko pankin yhteiskuntavastuulliset teot oletus vai ...
Sosiaalisen median sisällön merkitys finanssialan markkinoinnissa : Etelä-Karjalan Osuuspankki
(2023)
Tavoitteena opinnäytetyössä oli selvittää, millainen merkitys on, käytetäänkö OP Etelä-Karjalan sosiaalisen median kanavissa paikallisen pankin tekemää- vai valtakunnalliselta taholta tulevaa sisältöä. Työssä pyrittiin ...