Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sosiaalisen median kanavakohtaiset suunnittelun ja sisällöntuotannon keinot osana brändin kirkastamista : case: Coppa eatery ja Amarillo Lahti
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaisilla kanavakohtaisilla suunnitellun ja sisältömarkkinoinnin keinoilla ravintoloiden brändiä voidaan kirkastaa sosiaalisessa mediassa. Lisäksi haluttiin selvittää, millainen on ...
Digitaalisten työvälineiden sujuva käyttöönotto : case: Osuuskauppa Hämeenmaa
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajayritys oli Päijät- ja Kanta-Hämeen alueella toimiva alueosuuskauppa Hämeenmaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten toimeksiantajayrityksessä voidaan tulevaisuudessa sujuvoittaa ...
Nuorten näköinen perehdytysmateriaali TET-harjoittelijoille
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Osuuskauppa Hämeenmaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitä nuorille suunnatun perehdytyspaketin tulisi sisältää, jotta se tukisi nuorten perehdytystä TET-harjoittelussa. ...
Hakijakokemus ja työnantajakuva : case: Osuuskauppa Hämeenmaa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin Osuuskauppa Hämeenmaan ulkoisten hakijoiden hakijakokemusta ja työnantajakuvaa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää hakijoiden mielestä onnistuneet osat sekä kehityskohteet toimeksiantajayrityksen ...