Haku
Viitteet 1-4 / 4
Yritysvastuun ja vastuullisuusviestinnän merkitys asiakkaille : case: Osuuskauppa Hämeenmaan vastuullisuusviestintäkonsepti
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälainen merkitys yritysvastuulla sekä vastuullisuusviestinnällä on asiakkaille. Lisäksi tavoitteena oli tutkia aihetta tapauskohtaisesti toimeksiantajayrityksen osalta.
O ...
Internal crisis communication during the COVID-19 pandemic : case company : Hämeenmaa
(2022)
The purpose of the research is to analyse how efficient the internal crisis communication has been during the Covid-19 pandemic at case company Hämeenmaa and what kind of knowledge about crisis communication was gained by ...
Esimiesviestinnän kehittäminen vähittäiskaupan henkilöstöpalavereissa
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella esimiesviestintää henkilöstöpalavereissa, päivittäistavarakaupan puolella, sekä kehittää jo olemassa olevia käytänteitä. Työ toteutettiin kyselytutkimuksella, jossa haastateltiin ...
Kehittämissuunnitelma urakehityksen välineenä MaRa-toimialalla : case Osuuskauppa Hämeenmaa
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin Osuuskauppa Hämeenmaan MaRa-toimialan kehittämissuunnitelman käyttöönoton onnistumista, vastaanottoa ja hyödyntämistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää kehittämiskohteita ja saavutettuja ...