Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaslähtöinen lastensuojelun kehittäminen
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämishankkeen kohteena oli SyTy!-pilottitiimin systeemisen lastensuojelun toimintamallin pilottihanke (2019-2020) ja kohdeorganisaationa Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä. Kehittämishankkeen ...
Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin vahvistaminen Salpausselän kuntoutussairaalan vuodeosastolla J21
(2020)
Kansalliset laatusuositukset korostavat asiakkaan itsemääräämisoikeutta, omatoimisuutta ja toimintakyvyn ylläpitämistä myös laitoshoidossa. Hoidon ja kuntoutuksen tavoitteita asetetaan asiakaslähtöisesti, jolloin suunnitelmaa ...
Asiakasraatitoiminnan nykytila ja toiminnan mallintaminen Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymässä
(2020)
Tämän kehittämishankkeen aihe nousi Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän tarpeesta tutkia ja kehittää alueen asiakasraatitoimintaa. Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymässä haluttiin selvittää asiakasraadin nykytilaa ja toiminnan ...
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen kotihoidon työntekijöiden asiakasymmärryksen kehittämisessä
(2022)
Tämä ylempi-AMK-opinnäytetyö toteutettiin laadullisena soveltavana tutkimuksena Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän KOHTI-hankkeelle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää virtuaalitodellisuuden soveltavuutta ja hyödynnettävyyttä ...
Päijät-Hämeen avoimen kohtaamispaikkatoiminnan digitaalisten toimintojen kehittämistehtävä
(2022)
Kehittämistehtävän tavoitteena oli kehittää digitaalisia vertaistukea tarjoavia kohtaamispaikkatoimintoja eri elämäntilanteissa ja eri paikoissa asuville perheille. Toimeksiantajana toimi Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä ...