Haku
Viitteet 1-5 / 5
Ylivertainen asiakaskokemus tilaus-toimitusprosessissa : Case: asiakasportaalin luominen ja käyttöönotto osana Yritys X:n datan modernisointia
(2020)
Lasirakennusalalla toimivassa Yritys X:ssa käynnistettiin 2020 keväällä datastrategiahanke, jonka avulla halutaan määritellä tiedolla johtamisen suuntaviivat tulevaisuuteen. Datastrategiahanketta seurannut datan modernisaatio ...
Etätyön aikakausi : Etätyön johtaminen ja yhteiset pelisäännöt
(2020)
Maailma muuttui keväällä 2020, kun Koronaviruspandemia (Covid-19) levisi maailmalle Kiinasta. Taudin nopea leviäminen pakotti ihmiset sekä yritykset toimimaan poikkeusoloissa. Suomen hallituksen suositus etätyöhön siirtymisestä ...
Ongelmanhallintaprosessin käyttöönotto, case: Yritys X
(2021)
Tavoite on laatia ongelmanhallintaprosessin kuvaus suomalaisen telepalvelualan suur-yritys X:n käyttöön. Kuvauksessa mukaillaan ITILv3-viitekehystä. Kyseessä on toiminnallinen ja kvalitatiivinen tapaustutkimus, jota ...
Regulaatio ja digitalisaatio vaikuttavat private banking -toimintaan finanssialalla : miten johtaa organisaation kykyä mukautua ketterästi muutoksiin?
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Yritys X:n johtamista voidaan kehittää, jotta yritys mukautuu ketterämmin digitalisaation ja regulaation tuomiin muutoksiin. Tutkimuksessa selvitettiin, millaista kulttuuria ...
Esihenkilöiden viestinnän ja vuorovaikutuksen kehittäminen työntekijöiden näkökulmasta : case: Yritys X
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää esihenkilöiden viestintää ja vuorovaikutusta työntekijöiden näkökulmasta. Työn tarkoituksena oli tarjota toimeksiantajalle hyödyllistä tietoa esihenkilöiden viestinnän ja vuorovaikutuksen ...