Haku
Viitteet 1-10 / 56
Ikääntyvien liikkumisen rajoittaminen vanhuspalveluyksiköissä : koulutusmateriaali hoitohenkilökunnalle
(2021)
Vanhuspalveluyksiköissä hoitohenkilökunta joutuu rajoittamaan ikääntyvien liikkumista silloin kuin ikääntyvät ovat itselleen tai muille vaaraksi, johtuen esimerkiksi itsenäisen päätöksenteon heikentymisestä. Ikääntyvien ...
Viestintä osana etäjohtamista PHHYKY Akuutti24 ensihoidossa
(2021)
Etäjohtaminen on jatkuvasti yleistyvä johtamistapa. Esihenkilöt käyttävät kuitenkin usein perinteisiä johtamiskeinoja etäjohtamisessa, jonka vuoksi etäjohtaminen koetaan haastavaksi. Valtaosa esihenkilön työajasta on ...
Kohti asiakaslähtöisiä palveluja : Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin neuvolatoiminnan kehittäminen
(2021)
Palvelujen kehittäminen asiakaslähtöisemmäksi edellyttää asiakkaiden tarpeiden selvittämistä ja asiakasymmärryksen lisäämistä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Eksoten äitiys- ja lastenneuvolapalveluita palvelumuotoilun ...
Asiakkuusjohtaminen ja asiakaskokemuksen kehittäminen Imatran Kylpylän terveyspalveluosastolla
(2021)
Palveluntarjoajien samankaltaistuessa merkittävän asiakaskokemuksen tarjoamisen katsotaan olevan tänä päivänä jopa välttämätöntä yrityksen taloudellisen menestymisen, kilpailuedun ja tyytyväisten asiakkaiden ...
Mentorointi esimiestyön tukena
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia ehdotus esimiesten mentorointitoimintamallista Essoten mielenterveys- ja päihdepalveluihin. Tarkoituksena oli koota näyttöön perustuvaa tietoa onnistuneen mentorointiprosessin luomiseen ...
Tiimivastaavien kokemukset Eksoten vastaavien valmennuksesta ja valmennuksen kehittäminen
(2021)
Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri (Eksote) järjesti vuosina 2019-2020 tiimivastaaville valmennuksen, jonka tarkoitus oli tukea työssä jaksamista, edistää työhyvinvointia ja antaa työkaluja muun muassa itsensä ...
Työn kuormittavuus kotihoidossa: työntekijöiden kokemuksia työn kuormittavuudesta
(2021)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli ymmärtää kotihoidon työntekijöiden kokemaa työn kuormittavuutta, sen syitä, sekä selvittää, miten kotihoidon työn kuormittavuutta voitaisiin johtamisen keinoin vähentää. Tutkimus ...
Eksoten akuuttigeriatrisen osaston asiakkaan palaaminen päivystykseen : palveluiden käyttö ja asiakkaan sijainti 120 vuorokauden seurantajakson aikana
(2021)
Iäkkäät terveydenhuollon asiakkaat palaavat toistuvasti päivystykseen ja sieltä jatkohoitoon aiheuttaen päällekkäistä hoidon ja palvelutarpeen arviointia ja lisäten terveydenhuollon kustannuksia. Päivystykseen paluun syitä ...
Asiantuntijasairaanhoitajan potilasohjaus : tulehduksellinen suolistosairaus
(2021)
Opinnäytetyössä kuvattiin IBD-hoitajan ohjausta. Kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää ohjausta ja ohjauksen menetelmiä IBD-hoitajan vastaanottotyössä. Tavoitteena oli saada tietoa ohjauksen vastaamisesta tulehduksellista ...
Digitaalinen hyvinvoinnin edistäminen : ikääntyneiden kokemuksia ja ensireaktioita mynavigo-palvelusta
(2021)
Mynavigo-palvelu on digitaalista ennakoivaa asiakasohjausta hyvinvoinnin edistämiseen, jonka kohderyhmänä ovat yli 65-vuotiaat ikääntyneet. Tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ikääntyneiden kokemuksia ...