Haku
Viitteet 1-10 / 48
Kuntademokratian vahvistaminen pelillistämällä : nuorille suunnatun osallisuuspelin konseptointi
(2021)
Nuoret ovat EmPaci – EmPowering Participatory Budgeting in the Baltic Sea Region –hankkeen mukaan yksi vaikeasti tavoitettavista ryhmistä, ja työn tarkoituksena oli saada heitä osallistumaan kuntademokraattiseen päätöksentekoon ...
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Isäryhmätoiminnan verkkovälitteinen koordinoiminen ja ohjaaminen : tutkimuksellinen kehittämishanke Familia ry:n vertaisryhmätoiminnan kehittämisestä valtakunnallisesti
(2021)
Tutkimuksellisen kehittämishankkeen ja opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Familia ry:n isäryhmätoiminnan laajentamista valtakunnalliseksi toiminnaksi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tukea laajennussuunnitelmaa ...
Tehtaassa kuplii kulttuuri : Vierailukeskuksen tarinalliset elämysstrategiat
(2021)
Opinnäytetyön aihe on vierailukeskuksen elämysstrategian kehittäminen. Konkretisoivana esimerkkinä on Hartwallin Lahden tehtaan vierailukeskustoiminta. Tässä työssä Hartwallin teollisuuslaitosta käsitellään kulttuurimatk ...
Ilmeistämö : markkinointi- ja viestintäsuunnittelutoimiston verkkosivuston palvelumuotoilu ja visuaalinen ilme
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa verkkosivusto ja palvelun visuaalinen ilme uudelle markkinointi- ja viestintätoimistolle. Palvelun päämääränä on luoda markkinoilta erottuva, elämyksellinen, tunnistettava ja ...
Ruokahävikin vähentäminen : käyttäjäkeskeisellä kehittämisellä kohti resurssiviisautta
(2021)
Resurssiviisaus ja kestävä kehitys ovat merkittäviä globaaleja megatrendejä, ja niillä on mittava vaikutus myös organisaatioiden strategisiin prioriteetteihin. Ruokaan ja ruuan tuottamiseen liittyy pitkä arvoketju. ...
Drive-In-Arenan asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : case Bauhaus Lahti
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka asiakaskokemusta voidaan kehittää palvelumuotoilun keinoin ja miten palveluympäristö vaikuttaa asiakaskokemukseen? Päätutkimuskysymys oli: Miten asiakkaat- ja työntekijät ...
Yhteinen matka – Henkka ja Kivimutka -seikkailukierroksen kehittäminen lasten kanssa palvelumuotoilun avulla
(2021)
Opinnäytetyö pohjautuu palvelumuotoiluajatteluun. Tutkimusjakson aikana kehitettiin alakouluikäisten kanssa kohderyhmälle suunnattu matkailu- ja kulttuuripalvelu, lastenkirjoihin perustuva Henkka ja Kivimutka -seikkailukierros. ...
MyTeknoware-pilvipalvelun palveluliiketoiminnan kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2021)
Nykypäivänä yritykset voivat lisätä kilpailukykyään kehittämällä perinteisen, tuoteperusteisen liiketoiminnan rinnalle palveluliiketoimintaan perustuvia ratkaisuja. Teknologiayrityksissä myös teolliseen internetiin (IIoT) ...
E-learning tuotekehityksen kohteena growth hackingia käyttämällä : case Marketing Finland
(2021)
Tämän opinnäytetyön taustalla oli Marketing Finlandin tarve uudelle e-learning-alustalle aiemmin käytetyn tilalle. Tavoitteena oli löytää kehityskohteita puolistrukturoitujen haastattelujen avulla. Haastattelut suunnattiin ...