"asiakastyytyväisyys" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 1-20 / 50
-
Angus Steak & Winen lounaan kehittäminen
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Lappeenrannassa sijaitsevan ravintola Angus Steak & Winen asiakastyytyväisyyttä lounaan osalta. Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä lounaan nykytilaan ... -
Asiakas- ja henkilöstötyytyväisyys : Levi Wellness Club
(2021)Opinnäytetyössä oli tarkoituksena selvittää Levi Wellness Clubin asiakkaiden ja henkilökunnan tyytyväisyyttä Levi Wellness Clubin palveluihin. Opinnäytetyön tarkoituksena oli antaa tietoa Levi Wellness Clubille palveluiden ... -
Asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden mittarin kehittäminen mikroyrityksessä
(2021)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Tmi Marja-Liisa Mänttäri, joka tarjoaa laihdutus- ja elintapavalmennuksia Cambridge-ohjelman mukaisesti Lahden seudulla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakastyytyväisyyden ... -
Asiakaskokemuksen kehittäminen : case: K Caara Oy Vantaan korikorjaamo
(2021)Opinnäytetyön tarkoituksena oli määrittää K Caara Oy Vantaan korikorjaamon asiakaskokemuksen nykytila ja löytää toimeksiantajalle kehitysideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen. K Caara Oy on yksi suurimmista autokaupan ... -
Asiakaskokemuksen kehittäminen : tunteiden merkitys asiakaskokemuksessa
(2023)Asiakaskokemus nähdään tänä päivänä yhtenä merkittävämpänä kilpailuetuna ja hallitsevana johtamisen välineenä. Asiakaskokemus on nostettu monessa yrityksessä keskeiseksi toimintaa ohjaavaksi tavoitteeksi ja keskeiseksi ... -
Asiakaskokemuksen kehityssuunnitelman laatiminen : case TKM TTT Finland Oy:n huoltopalvelu
(2023)Opinnäytetyössä tutkittiin toimeksiantajan TKM TTT Finland Oy:n huoltopalveluasiakkaiden asiakaskokemusta ja luotiin asiakaskokemuksen kehityssuunnitelma. Tutkimuksen tavoitteena oli saada hyvä ymmärrys asiakastyytyväisyyden ... -
Asiakaskokemus ja laatu osana Ovelus Oy:n asiakastyytyväisyyttä
(2023)Opinnäytetyössä tutkittiin asiakastyytyväisyyskyselyn avulla, kuinka tyytyväisiä Ovelus-tuotteita ostaneet asiakkaat ovat. Kyseessä oli ajankohtainen aihe, koska yrityksen asiakastyytyväisyyttä ei ole aiemmin mitattu. ... -
Asiakaskokemus Jyväskylän Linkki- palvelupisteellä : asiakastyytyväisyystutkimus
(2022)Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemusta Jyväskylän Linkki-palvelupisteellä asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Lisäksi asiakaskokemusta mitattiin hymiöpalautelaitteella. Tutkimuksen tavoitteena oli saada hyvä nykytilanteen ... -
Asiakaskysely TE-liven työnantaja-asiakkaille
(2023)Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä Hämeen TE-toimiston kanssa. Tutkittavaksi kohteeksi valikoitui uusi valtakunnallinen, vuorovaikutteinen ja videovälitteinen rekrytointikonsepti, TE-live. Tutkimuksessa haluttiin ... -
Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin vahvistaminen Salpausselän kuntoutussairaalan vuodeosastolla J21
(2020)Kansalliset laatusuositukset korostavat asiakkaan itsemääräämisoikeutta, omatoimisuutta ja toimintakyvyn ylläpitämistä myös laitoshoidossa. Hoidon ja kuntoutuksen tavoitteita asetetaan asiakaslähtöisesti, jolloin suunnitelmaa ... -
Asiakaspalautteiden hyödyntäminen ravintola-alan yrityksen päätöksenteossa
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena oli tunnistaa toimeksiantajayrityksen eri työntekijäryhmien tiedontarpeet asiakaspalautteista, sekä syventää ymmärrystä asiakaspalautteiden roolista yrityksen päätöksenteossa. Tutkimusmenetelmäksi ... -
Asiakaspalvelijan vaikutus asiakaskokemukseen Peak Performance kivijalkamyymälässä
(2022)Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakaspalvelijan vaikutusta asiakaskokemukseen, keskittyen Helsingin Aleksanterinkadun Peak Performance kivijalkamyymälään, joka on opinnäytetyön toimeksiantaja. Nykypäivänä kivijalkamyymälöiden ... -
Asiakaspalvelukoulutuksen suunnittelu ja toteutus : Case: Amarillo Lahti
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa kaksi asiakaspalvelukoulutusta Amarillo Lahden ravintolatyöntekijöille. Lahden Amarillo kuuluu valtakunnalliseen Suomen Osuuskauppojen omistamaan Amarillo-ravintolaketjuun ... -
Asiakaspalvelun kehittäminen asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella Espresso House Akseli -kahvilassa
(2022)Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Espresso House Akselin asiakaspalvelua hyödyntäen asiakastyytyväisyyskyselystä saatuja tuloksia. Teoriaosassa selvitetään taustatietoa asiakaspalvelusta ja asiakkaan palvelukokemuksesta. ... -
Asiakaspalvelun laadun kehittäminen yhtenäisten toimintamallien avulla : linjasaneeraushankkeissa
(2024)Tämä opinnäytetyö tehtiin pääkaupunkiseudulla toimivalle, korjausrakentamiseen kes-kittyvälle, rakennusalan yritykselle. Opinnäytetyö on osa linjasaneeraushankkeiden asiakaspalvelun laadun sekä asiakas-palvelunprosessien ... -
Asiakastyytyväisyyden johtaminen : Auto-Alarm Finland Oy
(2022)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Auto-Alarm Finland Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakastyytyväisyyden nykyistä tasoa toimeksiantajayrityksessä. Asiakastyytyväisyydellä kyetään ilmaisemaan konkreettisesti ... -
Asiakastyytyväisyyden johtamisen malli palvelumuotoilun keinoja hyödyntäen : case: Kirkkonummen kotisairaala
(2021)Tämän tutkimuksellisen kehittämishankkeen tavoitteena oli tuottaa Kirkkonummen kotisairaalan hoitotyön johtajille asiakastyytyväisyyden johtamisen malli palvelumuotoilun keinoja hyödyntäen. Kehittämishankkeen aihe nousi ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen palautekyselyn avulla : Case Yritys X
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden suositteluhalukkuutta pystytään kehittämään verkkokauppa Yritys X:ssä. Lisäksi selvitettiin asiakastyytyväisyyden nykyistä tilaa ... -
Asiakastyytyväisyys
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa majoitusasiakkaiden tarpeita koskien majoitusta Lahden Forenomin huoneistohotellissa. Tutkimuksessa haluttiin selvittää kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat nykytilanteeseen ja sen ... -
Asiakastyytyväisyys Trion R-kioskilla
(2021)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin asiakastyytyväisyyttä Lahdessa sijaitsevassa R-kioski Triossa. Tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tämänhetkinen tyytyväisyys, ja kerätä vastauksia joiden pohjalta kioskin asiakaspalvelua ...