Näytä suppeat kuvailutiedot

TYÖNTEKIJÄYMMÄRRYKSEN HYÖDYNTÄMINEN YRITYKSEN ARVOJEN VIESTIMISESSÄ: Case 2M-IT Oy

Uotinen, Johanna (2019)

dc.contributor.authorUotinen, Johanna
dc.date.accessioned2020-01-08T08:03:52Z
dc.date.available2020-01-08T08:03:52Z
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/267643
dc.description.abstractYhteisesti sovittujen arvojen avulla halutaan vahvistaa 2M-IT:n organisaatiokulttuuria. Arvotyö aloitettiin arvojen valinnalla. Henkilöstön antamien arvomerkityksien ja niiden kautta löydetyn arvoytimen avulla saadaan sisältönäkökulma yrityksen henkilöstö,- työhyvinvointi- ja työnantajamielikuvaviestintään.-
dc.language.isofin-
dc.rightsfi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleTYÖNTEKIJÄYMMÄRRYKSEN HYÖDYNTÄMINEN YRITYKSEN ARVOJEN VIESTIMISESSÄ: Case 2M-IT Oy-
dc.type.ontasotfi=Ylempi AMK-opinnäytetyö|sv=Högre YH-examensarbete|en=Master's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-2019121927550-
dc.subject.degreeprogramfi=Media-ala|sv=Mediebranschen|en=Media|-
dc.subject.ysoarvot, viestintä, yrityskulttuuri, työnantajamielikuva, hr, henkilöstö, työhyvinvointi, ydin-
dc.relation.contractor2M-IT Oy-
dc.subject.disciplineMuotoilun ja median uudistava osaaminen-


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot