Tunnettuden lisääminen uudella hakinta-alueella
Mattila, Tiina (2018)
Mattila, Tiina
2018
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019122027710
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019122027710
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää Orimattilan alueen met-sänomistajien puunmyyntihalukkuutta, myyntiin vaikuttavia arvotekijöitä, tuhkalannoituksen myönteisen kasvuvasteen tunnettuutta sekä nuoren-metsänhoitopaketin hankinta halukkuutta. Työ sisältää myös toimeksian-tajayrityksen markkinointiin sisältyviä kehitysideoita sekä nostaa esiin toimeksiantajalle sosiaalisen median tarjoamia mahdollisuuksia markki-noinnissa.
Opinnäytetyössä selvitetään kyselytutkimuksen avulla keinoja jolla yritys tavoittaa kohderyhmänsä uudella markkina-alueella mahdollisimman kattavasti.
Merkittävimpänä tavoitteena oli saada hankinta-alueelta kontakteja ja 24% kyselyyn vastanneista pyysi toimeksiantajayrityksen metsäpalvelu-asiantuntijan ottavan heihin yhteyttä.
Opinnäytetyössä selvitetään kyselytutkimuksen avulla keinoja jolla yritys tavoittaa kohderyhmänsä uudella markkina-alueella mahdollisimman kattavasti.
Merkittävimpänä tavoitteena oli saada hankinta-alueelta kontakteja ja 24% kyselyyn vastanneista pyysi toimeksiantajayrityksen metsäpalvelu-asiantuntijan ottavan heihin yhteyttä.