Tekoälyn simulaation toteuttaminen Unity3D peliympäristössä
Ylikangas, Mikko (2011)
Ylikangas, Mikko
Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu
2011
Creative Commons Attribution-ShareAlike 1.0 Suomi
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011053110468
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011053110468
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli A* -algoritmin avulla tehdä reaaliaikainen reitihakuohjelma Unity3D -ympäristössä.
Kappaleessa kaksi on kerrottu, miten A* -algoritmi toimii teoriassa. Kappaleessa kolme on kerrottu ohjelmoinnin eri vaiheet suunnittelusta toteutukseen. Kappaleessa neljä on tulokset ja pohdinta.
Kappaleessa kaksi on kerrottu, miten A* -algoritmi toimii teoriassa. Kappaleessa kolme on kerrottu ohjelmoinnin eri vaiheet suunnittelusta toteutukseen. Kappaleessa neljä on tulokset ja pohdinta.