Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinoinnin kehittäminen : Case: Hyvinkään Tahko

Viertiö, Vesa; Palviainen, Vivia (2011)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Palviainen_Viertio.pdf (1.305Mt)
Lataukset: 


Viertiö, Vesa
Palviainen, Vivia
Laurea-ammattikorkeakoulu
2011
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011060611035
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Hyvinkään Tahkon markkinointia toimeksiantajan ‎vaatimusten ja toiveiden ‎mukaisesti. ‎

Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Hyvinkään Tahko. Tahkon edustajina opinnäytetyössä toimi ‎toimitusjohtaja ‎Jorma Kosunen sekä markkinointipäällikkö Tapani Yli-Saunamäki. Hyvinkään ‎Tahko on nimensä mukaisesti ‎hyvinkääläinen pesäpallojoukkue, joka pelaa tulevalla kaudella ‎Superpesistä. Tahko on Hyvinkäällä erittäin tunnettu ‎urheiluseura, jolla on vahvat perinteet ‎hyvinkääläisessä urheilussa.‎

Opinnäytetyön lähtökohtana oli kehittää Tahkon markkinoinnin osa-alueita toimeksiantajan ‎toivomusten, teorian ja ‎opinnäytetyön tekijöiden ajatuksien pohjalta. Ensimmäisessä vaiheessa ‎Tahkolle luotiin markkinointisuunnitelma. ‎Tämän jälkeen markkinointisuunnitelmasta poimittiin ‎toimeksiantajan toiveiden mukaisesti ottelutapahtumaosio sekä ‎Tahko julkaisuosio, joiden ‎kehittämiseen päätettiin keskittyä vielä tarkemmin. Toinen vaihe muodostui ‎otteluta‎pahtumakehitysosiosta, jossa pyrittiin uudistamaan ja raikastamaan Tahkon ottelutapahtumaa. ‎Viimeinen vaihe ‎sisälsi Tahkon kausijulkaisun kehittämisen. Opinnäytetyöryhmä suunnitteli Tahko-‎julkaisuun uuden sisällön ja oman ‎version julkaisun ulkoasusta. ‎

Opinnäytetyö käsitteli suurimmaksi osaksi markkinointia ja opinnäytetyöryhmä tutustui tästä syystä ‎pääasiassa ‎urheilumarkkinointiin, tapahtumamarkkinointiin ja asiakasmarkkinointiin.‎
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste