Social selling : asiakashankintaa ja -suhteiden luomista verkossa
Aali, Paula; Hänti, Sirpa (2020)
Aali, Paula
Hänti, Sirpa
Turun ammattikorkeakoulu
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202003057344
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202003057344
Tiivistelmä
Social selling (suom. sosiaalinen myynti) on tapa tehdä myyntityötä sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. Tämä tapahtuu potentiaalisia ja nykyisiä asiakkaita sekä muita merkittäviä henkilöitä ymmärtäen, kontaktoiden ja sitouttaen, asiakkaan ostopolun olennaisissa vaiheissa. Tavoitteena on luoda arvokkaita suhteita, joita ylläpidetään ja kehitetään pitkällä aikajänteellä.
Social selling on yksi MBA in Sales Management -tutkinnon opintojakso. https://www.turkuamk.fi/fi/tutkinnot-ja-opiskelu/tutkinnot/master-business-administration-professional-sales-/
Social selling on yksi MBA in Sales Management -tutkinnon opintojakso. https://www.turkuamk.fi/fi/tutkinnot-ja-opiskelu/tutkinnot/master-business-administration-professional-sales-/