Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Lounasasiakkaiden asiakastyytyväisyys Pub Nostalgiassa

Hietala, Jaana (2020)

 
Avaa tiedosto
Hietala_Jaana.pdf (747.4Kt)
Lataukset: 


Hietala, Jaana
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020052313133
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia lounasasiakkaiden tämän hetkistä asiakastyytyväisyyttä Pub Nostalgiassa. Tutkimus toteutettiin asiakastyytyväisyyskyselyllä sekä havainnoimalla lounasaikana. Teoriaviitekehys sisältää käsitteet asiakastyytyväisyys, palvelu sekä palvelun laatu. Teoriassa käsitellään myös asiakaskokemusta ja asiakaslähtöisyyttä.

Tutkimuksen perusjoukko on lounasasiakkaat ja kyselyn otanta oli 97. Kyselyssä selvitettiin asiakastyytyväisyyttä eri osa-alueilla, joita olivat lounasaika, lounaan hinta, lounaan esillepano ja maku, palvelu sekä siisteys. Lisäksi kysyttiin vastaajan taustatietoja, mistä on kuullut pub Nostalgiasta, pyydettiin arvosanaa asiakaskokemukselle ja tiedusteltiin suositushalukkuutta.

Tutkimustuloksista voidaan todeta asiakkaiden olleen tyytyväisiä hintaan, makuun, palveluun ja lounasaikaan. Huonolla tasolla ei ollut lounaan esillepano eikä siisteyskään. Asiakkaiden tyytyväisyydestä kertoo myös asiakaskokemuksen keskiarvo sekä suositteluinto. Asiakas arvioi kokemuksensa olleen kiitettävällä tasolla ja 92% vastanneista suosittelisi lounasta muille.

Asiakastyytyväisyystutkimuksen tuloksia hyödynnetään liiketoiminnan kehittämisessä ja asiakaslähtöisyyden parantamisessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste