Digitaalisen markkinoinnin vuosikello : case: Siivouspalvelu Puhtaax Oy
Vainio, Eero; Rintama, Ville (2020)
Vainio, Eero
Rintama, Ville
2020
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020052513298
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020052513298
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajallemme, Siivouspalvelu Puhtaax Oy:lle digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri vuodelle 2021. Kehittämistyö pohjautui teoreettiseen tietoperustaan digitaalisen markkinoinnin keinoista sekä työkaluista, joiden kuvauksesta opinnäytetyön alkupuolisko koostui. Konkreettisen markkinointikalenterin lisäksi toimeksiantajamme voi hyödyntää tätä opinnäytetyötä digitaalisen markkinointinsa yhteydessä muunakin ajankohtana kuin edellä mainittuna, viitteellisenä ajankohtana.
Toimeksiantajallemme tuotettu kehittämistyö oli kartoitettu yhdessä toimeksiantajan edustajan kanssa, sekä työn tavoitteet ja keinot ovat heidän hyväksymiään.
Kehittämistyön menetelminä opinnäytetyössä hyödynnettiin teoreettisen tietoperustan osalta niin kotimaista kuin ulkomaistakin kirjallisuutta sekä asianmukaisia verkkojulkaisuja. Opinnäytetyön toiminnallisen osuuden osalta hyödynnettiin kilpailija-analyysia, SWOT-analyysia sekä toimeksiantajan edustajan kanssa käytyjä haastatteluita. Lopputulemana opinnäytetyöllä on tarjota toimeksiantajallemme narratiivinen digimarkkinoinnin strategia sekä konkreettinen digimarkkinoinnin vuosikello vuodelle 2021.
Toimeksiantajallemme tuotettu kehittämistyö oli kartoitettu yhdessä toimeksiantajan edustajan kanssa, sekä työn tavoitteet ja keinot ovat heidän hyväksymiään.
Kehittämistyön menetelminä opinnäytetyössä hyödynnettiin teoreettisen tietoperustan osalta niin kotimaista kuin ulkomaistakin kirjallisuutta sekä asianmukaisia verkkojulkaisuja. Opinnäytetyön toiminnallisen osuuden osalta hyödynnettiin kilpailija-analyysia, SWOT-analyysia sekä toimeksiantajan edustajan kanssa käytyjä haastatteluita. Lopputulemana opinnäytetyöllä on tarjota toimeksiantajallemme narratiivinen digimarkkinoinnin strategia sekä konkreettinen digimarkkinoinnin vuosikello vuodelle 2021.