Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kuluttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa

Pllana-Bejta, Edmira (2020)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö_EdmiraPllanaBejta (2).pdf (222.4Kt)
Lataukset: 


Pllana-Bejta, Edmira
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020061618927
Tiivistelmä
Tämän opinnäytteen tavoitteena oli tutkia markkinointia sosiaalisessa mediassa kuluttajasuojalain nojalla ja auttaa uusia pieniä yrityksiä alkuun sosiaalisen median markkinoinnissa sekä auttaa heitä tunnistamaan tärkeimmät säänökset sekä laittähän liittyen. Työssä selvitettiin, mitkä kuluttajasuojalait koskevat markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyössä tarkasteltiin myös sosiaalisen median kanavia ja niihin liittyviä säännöksiä.

Työ toteutettiin tutkimalla relevanttia kirjallisuutta ja tiedonhaulla. Kirjallisuuslähteet liittyivät markkinointioikeuteen, sosiaalisen median lakeihin ja kuluttajansuojalakia. Lisäksi tutustuttiin erilaisiin artikkeleihin ja aiheeseen liittyviä blogeihin.

Työn tuloksena löydettiin ne tärkeimmät lait ja säädökset sekä markkinointiin liittyvät menettelytavat, joista on hyötyä jokaiselle yrittäjälle, joka haluaa parantaa sosiaalisen median markkinointiaan.

Tuloksia voidaan hyödyntää sosiaalisen median markkinointia pohdittaessa. Uudet yrittäjät, jotka suunnittelevat markkinointia sosiaalisessa mediassa, voivat hyödyntää tuloksia paremman markkinoinnin saavuttamiseen. Yritys tai yksityishenkilö pystyy tuloksia hyödyntämällä kehittämään menettelytapojaan sosiaalisen median markkinoinnissa ja välttymään kuluttajansuojalain vastaisista rikkomuksista.
 
The aim of this thesis was to study marketing on social media under the Consumer Protection Act. The study looks into which Consumer Protection Act laws concern social media marketing. Social medias channels and related regulations are also discussed.

The thesis was implemented with help of literature such about marketing and social media laws, Consumer Protection Act and with different kinds of relevant articles and blogs.

As a result the Thesis finds and presents main laws of Consumer Protection Act and social medias regulations as well as marketing procedures that benefit every entrepreneur who wants to improve his/her social media marketing.

The results can be used for improving social media marketing. New entrepreneurs who are planning marketing on social media can utilize the findings to achieve better marketing results. Any company or individual is able to develop their marketing practices and avoid breaking the Consumer Protect Law.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste