Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Projektina ruoka-alan tapahtuma : Case Ruokaprovinssi kaupoissa -kampanja

Timonen, Juho (2020)

 
Avaa tiedosto
Projektina ruoka-alan tapahtuma.pdf (629.3Kt)
Lataukset: 


Timonen, Juho
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020112824882
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö toteutettiin tapaustutkimuksena, johon yhdistettiin osallistuvaa havainnointia. Työssä tutkittiin, kuinka järjestää ruoka-alan tapahtuma projektina. Tutkimuksessa hyödynnettiin aihetta käsittelevää kirjallisuutta ja luotettavia internet-lähteitä sekä vuosien 2019 ja 2020 Ruokaprovinssi kaupoissa -kampanjoiden tal-lennettuja digitaalisia materiaaleja.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa esitellään, miksi ruoka-alan tapahtuman suunnittelu kannattaa rinnastaa projektiksi, miten ruoka-alan tapahtuman suunnittelu toteutetaan sekä mitä asioita tulee ottaa huomioon tapahtumaa järjestäessä. Tutkimuksen case-tapauksessa esitellään, kuinka Ruokaprovinssi kaupoissa -kampanjaa on suunniteltu ja toteutettu vuosina 2019 ja 2020. Työn teoriatietoa peilataan Ruokaprovinssi kaupoissa -kampanjaan.
Tämän opinnäytetyön havainnot osoittivat, että Ruokaprovinssi kaupoissa -kampanjaa on suunniteltu ja toteutettu projektinomaisesti. Ruoka-alan tapahtumissa on usein erityispiirteitä, jotka tapahtumanjärjestäjän on olennaista tiedostaa. Havainnoista käy ilmi, että ruoka-alan tapahtumat ovat sisällöiltään erilaisia ja siksi esimerkiksi tapahtuman järjestämistä koskevat luvat ja velvoitteet ovat aina tapahtumakohtaisia. Havainnot osoittivat myös, että tapahtuman huolellinen suunnittelu on tärkeässä roolissa tapahtuman onnistumisen kannalta.
Opinnäytetyön teoriaosuuden peilaaminen käytännön kokemuksiin case-tapauksen avulla auttoi löytämään uusia ideoita Ruokaprovinssi kaupoissa -kampanjalle. Esiin tulleita huomioita ja ideoita voi hyödyntää kampanjan suunnittelussa tulevaisuudessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste