Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestinnän kehitys pienyrittäjille CASE: TMI Urheiluhieroja Zack Arian

Vu, Alison (2020)

 
Avaa tiedosto
ONT_AlisonVu2020final.pdf (1.035Mt)
Lataukset: 


Vu, Alison
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121628635
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön toimeksiantona on luoda markkinointiviestintäsuunnitelma yksityistoimijalle urheiluhieroja Zack Arianille. Opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella ja luoda käytännöllisiä markkinointitapoja toimeksiantajalle hyödyntäen vuosikello-työkalua, sekä antaa ohjeistukset markkinoinnin suunnitteluun ja seurantaan. Markkinointiviestintäsuunnitelmalla toimeksiantaja kykenee luomaan kustannusystävällisiä markkinointitoimenpiteitä, jolla hän voisi kasvattaa omaa asiakaskuntaa ja näkyvyyttä hyödyntäen sosiaalisen medioiden kanavia.

Opinnäytetyön teoriaosuus kattaa digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median käsitteiden avaamiseen, sekä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin. Teoriaosuuden tukena on käytetty kirjallisuutta, artikkeleita ja haastatteluita. Suunnitelmaa rakennettiin toimeksiantajan tämän hetkisestä yrityksen nykytilasta käyttäen SWOT-analyysia.

Tässä työssä toiminnallinen osuus on markkinointiviestintäsuunnitelma josta syntyi toimeksiantajalle vuosikello. Vuosikello on työkalu, joka auttaa toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä suunnitellusti ja tavoitteellisesti. Tämän työn avulla toimeksiantaja pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan markkinointiviestintää itsenäisesti tulevaisuudessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste