Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.

"Facebook" - Selaus asiasanan mukaan Yrkeshögskolan Arcada

    • An analysis of Facebook posts 

      To, My (2020)
      Nowadays social media takes an important role in building brands. Social media Marketing has become the strong tool in Marketing strategy for businesses. This study investigates which content types and media types a company ...
    • Efficiencies of the inbound Marketing in Facebook Marketing Case Vietnam Agency 

      Nguyen, Cao Tan (2021)
      The Vietnam agencies are the third party managing the marketing plans for their prospects. In fact, intensely less of them leverage the Facebook page, which is the most popular approaching marketing tool, for their marketing ...
    • Facebook as a Marketing Tool 

      Halmén, Emil (2021)
      Advertising in the digital era has become a finely tuned practice with tools like Facebook Business Manager and Facebook Advertising. The desired target audience on social media is reachable with a fraction of the budget ...
    • How can Social Media enhance Business-to-Business Marketing Operations 

      Spiridon, Cristian-Lucian (2022)
      Nowadays the social media channels represent a path for effective promoting and advertising for organisations or individuals, that is why a great digital marketing strategy for a company compounds social media channels for ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Hur marknadsför finska banker placeringstjänster åt unga vuxna i Finland. 

      Lindeman, Nicole (2022)
      Placeringstjänster är något som blivit allt vanligare år för år. Som ung vuxen hör man ofta om termer så som fonder, aktier och placeringar. För vissa är dessa termer väldigt bekanta, men för andra kan de vara främmande. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Social media marketing message : Case: Musti ja Mirri 

      Kosonen, Annika (2023)
      How does the pet appear in the message that Musti ja Mirri communicates via social media? A study of the company's marketing message and how they maintain their title of pet expert. Social media has grown and developed ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Typen av inlägg och dess indikator för mängden uppmärksamhet på Facebook 

      Elomaa, Patrik (2019)
      Facebook som är den största plattformen för sociala medier används inte bara i privatbruk men också av företag. Företag publicerar inlägg där de kan marknadsföra exempelvis sina produkter eller tjänster. Syftet med detta ...
    • Värdet av en bra målgrupp för marknadsföring på sociala medier 

      Kurikka, Neela (2022)
      Detta arbete behandlar målgruppen och dess roll inom marknadsföring på sociala medier. Arbetet behandlar vad man bör tänka på för att hitta en bra målgrupp samt hur man med hjälp av data kan förbättra målgruppen med ett ...
    • Way to an Engaging Brand Post: Case Study Savanni.com Facebook Brand Page 

      Seoudi, Aladin (2019)
      In this world of growing social media usage, companies need to adopt social media strategies to create relationships with consumers. This study aims to investigate what features of brand posts enhance engagement on Facebook ...