Haku
Viitteet 1-4 / 4
Building brand equity through experiential marketing. Case study: brand X
(Yrkeshögskolan Arcada, 2018)
The aim of this thesis was to examine how brand equity can be built through experiential marketing efforts. The focus was on various brand equity dimensions and how experiences, as means of marketing, influence them. The ...
Effects of Russia’s counter-sanctions on small companies in the logistics and fish sectors in the Kymenlaakso region
(Yrkeshögskolan Arcada, 2015)
The aim of this thesis was to study how small logistics sector and fish sector companies in Kymenlaakso region have experienced the effects of Russia’s counter-sanctions. The main research questions in the study were “Have ...
Kundtillfredsställelseundersökning för motell och restaurang Yula i Hikkaduwa på Sri Lanka
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2014)
Jag gjorde en kundtillfredsställelsesundersökning till restaurang och motell Yula i Hikkaduwa Sri Lanka. Som en stor utmaning ser jag frågan om; hur skilja sig från konkurenterna som det finns gott om på en populär ...
HIFK:n ensimmäinen kausi Veikkausliigassa
(Yrkeshögskolan Arcada, 2016)
Urheilu on Suomessa vaikea toimiala. Kovinkaan moni seura ei ole tehnyt toiminnastaan kannattavaa, ja varsinkin jalkapallossa haasteita paljon. Kesä on lyhyt, välimatkat kaupunkien välillä pitkät, eikä suuri yleisö ole ...