Haku
Viitteet 1-8 / 8
Kundnöjdhetsundersökning för Rinta-Joupin Autoliike Oy Espoo
(2019)
I examensarbetet görs en kundnöjdhetsundersökning för Rinta-Joupin Autoliike Oy. Det har inte tidigare gjorts kundnöjdhetsundersökningar i Esbo-enheten och det har skett stora förändringar i bilaffären under det senaste ...
Hur uppfattas Arcada Novas kundbetjäning?
(2019)
Fastighets Ab Arcada Nova är ett litet företag ägt av Arcada och är ansvarigt för Majstrandens studentbostäder. Detta arbete har utförts som uppdrag för Arcada Nova och handlar om hur Arcada Novas kunder uppfattar ...
Hotell-restaurang Fiskars Wärdshus : en kvantitativ undersökning av kundtillfredsställelsen
(2019)
Företag står ständigt inför en kamp om marknaden och därför är det viktigt att de känner till hur de kan utveckla sig framgångsrikt. Hotell restaurang Fiskars Wärdshus i Raseborg har inte tidigare undersökt kundtillfredsställelsen ...
Hur upplevs digitaliseringen av banktjänsterna av de äldre? : En kvalitativ undersökning ur den tysta generationens perspektiv
(2019)
Vårt samhälle har förändrats och fortsätter att förändras hela tiden i och med digitali-seringen. Detta fenomen kan ställa till utmaningar för en del människogrupper, men även skapa möjligheter. Äldre personer är oftast ...
Fallstudie: Optimering av kundkommunikation hos Arval Oy – Kundkommunikationspreferenser och Nöjdhet
(2023)
I takt med att världen utvecklas genomgår även service och kommunikation förändringar. Kundernas krav och preferenser på kommunikationen och servicen ändras i samma takt med utvecklingen. Att använda sig av rätt typ av ...
Customer Response on the Digitalization of the Retail Banking Services: A quantitative study on different customer groups and their response regarding the online banking services
(2019)
Abstract:
The banking industry is currently undergoing one of the largest reformations to date. With the help of new technology, it becomes all the time easier to deal with personal banking anywhere. Digitalization is ...
Skapande av en kundresekarta från ett Customer Success perspektiv, på ett SaaS bolag
(2023)
Kartläggning av kundresan är viktigt för SaaS-företag (Software as a Service) eftersom det hjälper företaget att förstå kundernas erfarenheter och behov i olika skeden av deras relation med företaget. Denna förståelse kan ...
Faktorer som påverkar kundnöjdheten inom flyttbranschen: case ELD Muutot Oy
(2022)
Detta examensarbete är gjort för flyttföretaget Eld Muutot Oy. Meningen med detta examensarbete var att beskriva till läsaren hur konsumenterna uppfattar kundservicen på flyttbranschen och vilka faktorer som påverkar ...