Haku
Viitteet 1-3 / 3
"Jag är inte Coca-Cola, jag är politiker" : En kvalitativ undersökning om politiska varumärken och relationer på sociala medier
(2021)
Användningen av sociala medier har ökat markant det senaste årtiondet och har således ändrat sättet vi kommunicerar med varandra och med företag. Även den politiska kommunikationen har utvecklats och aktivitet och närvaro ...
Värdet av en bra målgrupp för marknadsföring på sociala medier
(2022)
Detta arbete behandlar målgruppen och dess roll inom marknadsföring på sociala medier. Arbetet behandlar vad man bör tänka på för att hitta en bra målgrupp samt hur man med hjälp av data kan förbättra målgruppen med ett ...
Kommunikation med fingertoppskänsla: en kvalitativ undersökning av marknadsföringen av Åland 100
(2023)
Den 9 juni 2022 var det 100 år sedan Åland blev självstyrt. Firandet inleddes officiellt på den nittionionde självstyrelsedagen och jubileumsåret fylldes av många olika evenemang och tematiska tillställningar. Arrangör för ...