Haku
Viitteet 1-5 / 5
Instagrams inverkan på unga vuxnas självbild och självkänsla: En kvantitativ studie om upplevelser
(2019)
Detta examensarbete ingår i projeketet Infodemiology som tillhör forskningsprogrammet Hälsoteknologi på yrkeshögskolan Arcada.
Arbetets syfte är att påvisa om och hur Instagram inverkar på unga vuxnas självbild, självkänsla ...
Influencers på Instagram och deras påverkan på konsumenten
(2019)
Detta arbete är en kvantitativ undersökning om hur stor påverkan influencers och varumärkesambassadörer på Instagram har på konsumenterna gällande deras intresse och köpbeslut av varumärken inom träning och fitness. ...
Influencer Marketing on Instagram – The perspective of young consumers towards beauty industry using influencers as a marketing strategy
(2019)
In recent years, technology has developed rapidly, and digitalization has changed the marketing world. Social media has become the new leading marketing tool and companies use it through influencers to market their brand ...
Promoting Destination Brands on Instagram: Lessons from Visit Finland.
(2019)
This study aims to illustrate how Destination Marketing Organizations can use Instagram for destination branding purposes. It focuses on Visit Finland’s Instagram activity in order to explore the different approaches in ...
Analysing Instagram Posts and Consumer Engagement
(2019)
Social media platforms offer companies a good way to be connected to consumers and potential customers. Because social media is such a big part of the daily life of people, it is an effective way for brands to reach people, ...