Haku
Viitteet 1-10 / 37
The Wire and Borgen as Auteur Series: Danish Adam Price and American David Simon Created TV Dramas that Became Classics
(2021)
TV/VOD-productions are built on collaboration. Which distinctive features can be found in the working processes behind acknowledged “auteur series”? My study researches the processes behind David Simon’s HBO drama series ...
The Online Event Experience - Discovering the elements of a successful online participant event
(2021)
Especially after the COVID-19 pandemic, online events have become increasingly popular option for event organisers. However, online events are still perceived often as the “plan B” when physical face-to-face cannot be ...
Gemenskapsledning : Värdet av en gemenskapsledare på Instagram
(2021)
Sociala medier håller idag i sig de viktigaste kanalerna för både privatpersoner och företag att uttrycka sig och kommunicera sinsemellan på ett helt nytt sätt. Genom att underhålla en profil för ett varumärke på sociala ...
Creating a game character based on Finnish mythology and the impact of Costume design
(2021)
Costume Design and the decisions made from a designer’s perspective is a subject rarely discussed in the game community. More specifically, what emotional impact does clothes and accessories have on a character and how can ...
Från statisk grafik till animation : Skapandeprocessen av YouTube-grafik med hjälp av animationsteori
(2021)
Examensproduktionen analyserar skapandeprocessen av ett paket av rörlig grafik för Arcadas YouTube-kanal på våren år 2020.
Forskningsfrågan är följande: Hur skapar man stilren rörlig grafik på basis av statisk grafik? ...
Färg som ett berättarelement
(2021)
Detta arbete är en analys över dokumentärfilmen Elämäni Internetissä som jag gjorde under slutproduktionskursen på Yrkeshögskolan Arcada året 2019. I arbete förklarar jag hur färgerna hade en stödjande inverkan och gav en ...
Developing communication at eSett Oy
(2021)
This thesis is a development project and will describe the development of communication
in an expert service company operating in the B2B market. The company has rather had a
reactive approach on communication and ...
Vad anses socialt med sociala medier bland unga vuxna år 2021? : En enkätundersökning
(2021)
Sociala medier har blivit en allt större del i vår vardag och i en snabbt utvecklande värld är det även nödvändigt också för företag att använda sig av social media. I Finland är man allt mer aktiv på sociala nätverkstjänster ...
Assessment of the Bain Inspirational Leadership Model in a Finnish Media Agency
(2021)
The ever-changing media industry is profoundly reliant on engaging and maintaining an inspired, enthusiastic and motivated team of creative individuals to create long-term captivating media goods. This research aims to ...
How and why veganism came to Finland: a case study using memetics
(2021)
This thesis aims to explain how and why veganism came to Finland with the help of memetics through the questions: How does an idea catch on?, What makes a specific idea catch on and not others?, Was the popularity driven ...