Haku
Viitteet 1-9 / 9
Dokumentär- och pressfotografens makt och ansvar
(2021)
Arbetet handlar om etiken i krigsrapportering och utforskar fotojournalistens roll, makt, ansvar och inverkan på samhället. Syftet med arbetet är att påvisa vikten av att investera i och prioritera välgjord fotojournalistik ...
Self-publishing in the digital age : A qualitative study on the role of digital publishing platforms and their impact on literary pluralism
(2019)
As academics, journalists, authors and other publishing industry figures decry the
growing market dominance of digital publishing corporations, little attention has
been devoted to the impact that the digital transformation ...
Muzak, den lugnande hissmusiken, vart försvann den?
(2021)
Detta examensarbete behandlar den inofficiella termen muzak som beskriver hissmusik och bakgrundsmusik som ursprunligen härstammar från företaget Muzak, som i mitten av 1930-talet började strömma specialkomponerad musik ...
The effect of brand function if an advertisement fails: One minute and 49 seconds that cost $8 billion
(2021)
This research investigates the effect of brand functions as defined by Jean-Noël Kapferer on advertising, focusing on a poorly received advertising campaign. The material was sourced from YouTube for the advertisement: ...
Ett trivsamt jobb med få resurser och mindre fritid : en studie om arbetshälsa inom dramaproduktioner i den finska film- och tv-branschen
(2021)
Syftet med denna studie var att ta reda på finska film- och tv-industrins arbetares välmående på jobbet under dramaproduktioner. Denna studie presenterar hur de upplever sitt eget välbefinnande under inspelningsperioder. ...
Vilken nytta ger en aktiv hantering av Google företagsprofiler för företagare
(2022)
Google företagsprofiler är företagens nya skyltfönster. När man söker efter restauranger, butiker, eller andra tjänster via Google kommer det upp en lista med företag i din närhet kopplade ihop med Google kartor (Google ...
Political Campaigns and Social Media - Municipal Elections in Finland 2021 During the COVID-19 Pandemic
(2022)
The internet and social media have become vital communication channels for businesses, institutions, civil society, communities and governments. The world was struck by the COVID-19 pandemic in early 2020 and brought as a ...
Podcasting and Higher Education – How Finnish professionals reason
(2022)
The purpose of the study was to get an understanding about how podcasting would fit in higher education in Finland, and what characteristics high-quality educational podcasts have. By ‘podcast’ in this study is understood ...
Digital transformation: how can it provide the most value to fashion brands while enabling sustainable change?
(2023)
This research project aims to assess how the digitalization of fashion can contribute to the sustainable development of the fashion industry, in line with the UN Agenda 2030. It seeks to determine how digital fashion can ...